V
"vieras"
Vieras
Eikös ulkomailla ole paljon nimiä joita me esim pitäisimme naisen nimenä mutta onkin mies?
Tai toisinpäin.
Tai toisinpäin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko muka nainen? Luulin, että Lennox on miehen nimi ja jo vuosikymmeniä palstoilla on vihjailtu, että olisi mies.
Ja minua ei häiritse onko mies vain nainen vaan se miten jutuissa kierrellään asiaa, kun oikein pelätään, ettei voi mainita sanaa mies tai nainen. Eli vastaisi samaa jos joku kirjoittaisi vaikka vauvapalstalle ja ei voisi mainita sanaa vauva ym. vaan kiertelisi ilmaisua koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;24237939:Jos homous on niin ihannoitavaa, miksi sitä ei voi avoimesti myöntää? Taitaa toimittajaakin hävettää E. T:n homoilu, vaikka itsehän aikuinen päättää harrastuksistaan...
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;24237939:Jos homous on niin ihannoitavaa, miksi sitä ei voi avoimesti myöntää? Taitaa toimittajaakin hävettää E. T:n homoilu, vaikka itsehän aikuinen päättää harrastuksistaan...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Lennox Walker on nainen. Erkki Toivanen on ollut naimisissa, vaimo kuollut ja tytär asuu lontoossa![]()
No en minäkään arvannut Toivasen olevan homppeli,vaikka sukuuni kuuluukin äitini puolelta.Sinulle joka kirjoitit ettei homous ole synti,haluan sanoa että KYLLÄ SE VAAN ON!
Halusit tai et.ISO KIRJA sanoo näin ja minä ainakin uskon siihen kirjaan.EN silti tuomitse ketään,Jumala tuomitkoon,ja jokainen vastaa Hänen edessään sit joskus teoistaan.Ei siinä sen ihmeempää ole.Annetaan Erkin levätä haudassaan ja on hirmu harmi että meni pois.Hän oli miellyttävä ja fiksu toimittaja.Älkäämme enää spekuloiko suuntaustaan.Ja voimia hänen tyttärelleen,on surullista menettää vanhempi.Ja sureehan häntä moni muukin,kuten minä,vaikka mielipiteeni homoudesta on tämä,mutta nyt on kyse ihmisestä eikä hänen ns."leimastaan".Joten voimia kaikille Erkki Toivasta kaipaaville.Ei mulla muuta...
Erkki Toivasen homous tai paremminkin siitä kirjoittaminen on ollut toimittajien keskuudessa jonkinlainen tabu, vaiettu salaisuus vaikka se tiedossa onkin ollut jo kymmeniä vuosia. Ilmeisesti yksityisyyden kunnioitus on mennyt kaiken muun edelle - hyvä niin.