Iltaherkuttelu

Mun pahe on iltaherkuttelu. Tunnustaako kukaan muu? Kertokaahan, millä konstin sitä vähennän tai ainakin vaihdan ne herkut kevyempiin, mitäköhän ne kevyemmät olisi? Ongelma on se, että olen allerginen useille hedelmille, ja salaatti alkaa pidemmän päälle maistumaan puulta. Ilta tuntuu olevan ainut aika koko päivänä kun tällaiseen on aikaa, joten käytän sen hyväksi ja mitään hankalaa en jaksa alkaa iltasella väkertämään: jäätelö tai sipsipussi on sopivan helppoja molemmat. Vatsalihakset on hyvässä kunnossa ensimmäistä kertaa elämässä, mutta mihinkäs ne näkyy herkkupeitteen alta? :/
 
KoalaMuori
syöthän tarpeeksi päivällä, ettet tavallaan patoa nälkää iltaan ja sitten ala syödä enempi?minulla käy jsoksu niin kun ei päivällä MUKA ehdi.. oisko vaikka lämpimät voileivät hyviä? tekisit mikrossa?tai katso noista kevyitä herkkuja-alotuksen ideoita tältä palstalta. esimerkiksi ingmanin vaniljarahka, vain 0,5?rasvaa, ei paha. jsop sellaista helppoa söisi niin ei oisi niin vaarallista..
 
Mäkin olen himo sipsin syöjä ja tiedän, et kun herkutteluvimma iskee, niin ei siihen auta mikään. Kokeile kuitenkin vaikka näkkileipää ja OHUT kerros (kevyt)tuorejuustoa tms päälle. Rapisee mukavasti hampaissa ja on jopa terveellistä, kuidut täyttää kohta mahan... päälle voi laittaa vaikka paprikaa tai tomaattia.
Mullakin toi hedelmäallergia ja kyllä harmittaa, ois niin helppo ottaa evääksi töihin, mut ei... :(
 

Yhteistyössä