mitä laitatte tänään
Bouli 17.11.2007 #2 Jos mä menisin johonkin niin laittaisin tuota Laura Biagiottia,mun ehdoton kesto suosikki ollut jo monta vuotta.
Jos mä menisin johonkin niin laittaisin tuota Laura Biagiottia,mun ehdoton kesto suosikki ollut jo monta vuotta.
PahaSilmä 17.11.2007 #3 Mulla ei ole mitään merkkihajuvesiä. mä tykkään haista jollekkin syötävälle, hedelmälle tai vaniljalle tai suklaalle. :ashamed: Eli teinitytölle.
Mulla ei ole mitään merkkihajuvesiä. mä tykkään haista jollekkin syötävälle, hedelmälle tai vaniljalle tai suklaalle. :ashamed: Eli teinitytölle.
laurako 17.11.2007 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon: Jos mä menisin johonkin niin laittaisin tuota Laura Biagiottia,mun ehdoton kesto suosikki ollut jo monta vuotta. Click to expand...
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon: Jos mä menisin johonkin niin laittaisin tuota Laura Biagiottia,mun ehdoton kesto suosikki ollut jo monta vuotta. Click to expand...
tarmo 17.11.2007 #7 Minä suosittelen Laura Biagiotin Lauraa... Mut toinen mielestäni hyvä on Davidoffin Cool Water... :heart: :heart:
Minä suosittelen Laura Biagiotin Lauraa... Mut toinen mielestäni hyvä on Davidoffin Cool Water... :heart: :heart:
vieras 17.11.2007 #8 Iltaan sopiva on Hugo Boss, Deeb Red. Tuoksu pysyy todella hyvin ja ihana, joskin voimakas!