Iltaaaaaa!!! Ja mä saan koiran ensi viikoLLA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami95
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami95

Vieras
Vaikka iskä sanoikin ettei enää mulle osta MITÄÄN ni nyt se YLLÄTTI MUT TÄYSIN!!!!!!!!!!!!!!!! Meille muuttaa ensi VIIKOLLA koira!!!!
Ehtii tottua sitten muutaman viikon ENNEN kun ANNABELLA syntyy <333
Iskäkin sanoi et tajuaa et mulla on ollut vähän rankkaa ja halus sen VAIMON kanssa piristää MUA!!!!!
Mä olen NIIN onnellinen!!!! <2

No kyllä se ehtii TÄS vielä tottuuu ennen ku Annabella tulee, LA vasta JOULUKUUSSA!!!!!
Se tulee ISKÄN työkaverilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AMSTAFFIN PENTU <3 MÄ oon niin iloinen kun YKSIN kuitenkin aina oon ni NYT on joku ketä paijjaa <3333

No ihan vaan tiedoksi, oon ollut PALJON tekemisissä ROTIKKAPENTUJEN KANSSA et ihan turhaa tulla arvostelemaan tai epäilemään että ISKÄ valehtelisi!!!!
Mä voin sulle OTTAA kuvan heti kun sen pennun SAAN ni saat PITKÄN NENÄN!!!!

Vaikkei toi tilanteesi kovin ihanteellinen ole koiran hankintaan, on amstaffi varmaan hyvä valinta! Usealla ystävälläni on amstaffi lapsiperheessä eikä ja tulee loistavasti juttuun lasten kanssa. Kuvia kehiin sitte :)

Onneksi olkoon! Amstaffi on ihana rotu! On se tottakai parempi hankkia ennen vauvan syntymää kun just sen jälkeen. Nyt sullon hyvät mahikset sitte ottaa koiruus mukaan vaunulenkille :)

Joko sä oot ne vaunut hankkinu Annabellalle?

No EN vielä!!! MUTTA tänään alotin noita sossun papereita täyttämään, jos sieltä saan rahaa niihin ni sit kun löytyy vaan semmoset prinsessakärryt ni ostan HETI :DDDD

JA KIITOS!!!!!! En mä ikinä ottas mitään koiraa mitä EN KOKISI Annabellalle hyväksi <333