iltaa palsta. jokos teillä on viety talvivaatteet vintille ?

omani on jo viety, päätin että villakangastakkiani en enää tänä vuonna pue enkä sullo rastojani myssyn alle vaikka tulisi kissoja ja koiria niskaan :D lasten talvivaatteet ovat kyllä vielä eteisessä. ah.. kesä :heart: fiilistelen tässä uudessa, oranssissa puserossani joka tarttui seppälästä tänään mukaan ( milloinhan viimeeksi olen ostanut jotain UUTENA?!) ja pitkässä hameessa paljasvarpain, toivon että voisin mennä nurmelle makoilemaan ja syömään mansikoita...
 
"vieras"
Meidän pihanurmikon päällä on vielä puoli metriä lunta :D joten ihan talvikamppeissa kuljetaan vielä monta viikkoa :) aion jopa pestä toppatakit viikonloppuna vielä kerran lopputalveksi.
 
Niillä rajoilla mennään, nuorimmalla muksulla kyllä pk:ssa vielä talvihaalari, siellä pihalla niin paljon lunta, että maa on kylmä, enkä usko, että kerrospukeutuminen välikausareiden kanssa riittäisi.

Isommat kulkee jo toppaliivillä jollakin verkkaritakilla, aina ajoittain.

Tosin itselläkin vielä toppatakki päällä, mutta ihan ohkasissa verkkareissa kuljen muutoin (tosin olen kulkenut koko talven), paitsi paukkupakkasilla pistin toppikset jalkaan ulkoillessa.
 
"tiimarinvihko"
Tänään siirsin oman talvitakin ja toppahousut kaappiin ja esikoisen kakkospuvun. Kuopuksen puvun laitoin pyykkikoriin ja esikoisen toisen puvun jätin vielä varmuudeks naulakkoon, kun en ole vielä ehtinyt ostaa sille uutta kunnon välikausipukua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25926200:
Niillä rajoilla mennään, nuorimmalla muksulla kyllä pk:ssa vielä talvihaalari, siellä pihalla niin paljon lunta, että maa on kylmä, enkä usko, että kerrospukeutuminen välikausareiden kanssa riittäisi.

Isommat kulkee jo toppaliivillä jollakin verkkaritakilla, aina ajoittain.

Tosin itselläkin vielä toppatakki päällä, mutta ihan ohkasissa verkkareissa kuljen muutoin (tosin olen kulkenut koko talven), paitsi paukkupakkasilla pistin toppikset jalkaan ulkoillessa.
itse käytän hameita ja paksuja sukkiksia, sekä vakosamettijakkua . huivi kaulassa..
lapsista vanhimmaiset käyttävät farkkuja ja toppatakkia, pienin on vielä toppapuvussa
 

Yhteistyössä