ilta-sanomissa

  • Viestiketjun aloittaja koirien ystävä(ja kissojen)
  • Ensimmäinen viesti
koirien ystävä(ja kissojen)
oli juttu paavo-koirasta joka oli 9 päivää kuunellu rakettien pauketta ja sit ollu ulkona kun ei enää pitänyt räjähdellä ja kuoli sitten sillä reissulla(Tai eläinlääkärillä).Että voikin ihmiset olla tyhmiä ja jatkaa niit rakettien ampumista monta päivää.Jotai rajotusta tai mielummin kokonaan kiellettäis noi raketit ja sit vaan kunnat/kaupungit järjestäis yhteisen ilotulituksen.Että voi paavo-koira raukkaa :(
 
koirien ystävä(ja kissojen)
helsingin siltamäessä,sydän ei kestäny ennää stressiä joka johtu pukuttelusta jota monta päivää kestäny.Että mua pistää vihaks tollaset idiootit!
 
Gluteus maximus
minä vihaan koko raketteja, mutta jos meidän koira pelkäisi noin paljon niin koira olisi lähtenyt jo viikkoja aikaisemmin jonnekin peräkylän takahikiälle hoitoon!!!!!! (vaikka eläinhoitolaan )
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä vihaan koko raketteja, mutta jos meidän koira pelkäisi noin paljon niin koira olisi lähtenyt jo viikkoja aikaisemmin jonnekin peräkylän takahikiälle hoitoon!!!!!! (vaikka eläinhoitolaan )
perähikiän koirahoitolanki naapuristossa saattaa asua ääliöitä
 
koiria kaksi
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Koirat pitäisi totuttaa paukkeeseen jo pentuna.
Meidän vanhus on vanha hirvikoira, ollut metsällä monet kerrat ja kuullut pyssyn pauketta vaikka kuinka. Nyt kuitenkin vanhoilla päivillä pelkää raketteja, joten minkäs teet?
 

Yhteistyössä