tään kertoi mulle kiteen lääkäriAlkuperäinen kirjoittaja khs:Vuoden alusta tuli kielto lääkäreiltä että ilokaasua ei saa enää käyttää synnytyksessä. Syy siihen on että kätilöt altistuvat myös ilokaasulle. sitähän tulee siitä naamarista koko ajan. tämän minulle kertoi lääkäri jälkitarkastuksessa.
Kyl sitä TAYSissa vielä saa Ja parempi saadakin , koska muuten mä olen vainaa kuukauden sisään. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mielenkiintoista. Meillä oli vasta Taysissa synnytysvalmennus ja kovasti tuota ilokaasua siellä suositeltiin meille synnytykseen käytettäväksi...
petidiini?ite oon aina oksentanut siitä joten ei kiitos..eikä tod.aja samaa asiaa kun ilokaasu.Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Jyväskylään tuli ilokaasun tilalle joku rentoutuspiikki, joka laitetaan muistaakseni reiteen. Siitä tuli vähän samanlainen olo ku aluksi ilokaasusta, rentoutti ja oli semmonen sekava olo. Sen vaikutusaika pitäs olla 4h (ja pah!) eikä uutta annostusta saa ennenkö 4h on kulunut edellisestä (ja pah vielä enemmän!).