V
vierailija
Vieras
Tietääkö kukaan onko Mikkelissä käytössä vielä ilokaasu? KÄsittääkseni Jyväskylässä ei ole.. Kohta olis h-hetki ja kiinnostaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Oho, tulipa yllärinä, ettei Jkl:ssä olis ilokaasu synnärillä käytössä?! Ite sain sitä siellä esikoistani pukatessa, tosin siitä hetkestä kulunut jo 5-v., joten... Mut jotenki outoa, miksei siellä sitä olisi?!
Alkuperäinen kirjoittaja khs:joensuussa ei saa mulle kertoi neuvolan täti. sellainen on tullut voimaan vuoden alussa.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:teitääkö kukaan onko kättärillä?
Alkuperäinen kirjoittaja hilleriina:ap (vierailija) mä totesin kans että onneksi olen kolme lasta synnyttänyt jo eikä enempää ole toiveissaAinoa kivunlievitys mitä olen ehtinyt saamaan on ollut ilokaasu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hilleriina:ap (vierailija) mä totesin kans että onneksi olen kolme lasta synnyttänyt jo eikä enempää ole toiveissaAinoa kivunlievitys mitä olen ehtinyt saamaan on ollut ilokaasu
![]()
Olisivat keksineet jonkin siihen tilalle jos se on työturvallisuusriski. Ja hassua, että toisin paikoin se on riski ja toisin paikoin sitä saa. Eikös se aseta synnyttäjät eriarvoiseen asemaan? Eikun lakkoon kaikki synnyttävät...eii taida onnistua.