Ilmottaisitteko te tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin tänään kaupassa ja lemmikkieläinosastolla koirien semmoset "oikeat" luut olivat homepilkkujen peitossa, ainakin ne päällimmäiset paketit. Unohdin sanoo kassalla asiasta ja nyt mietin, et pitäiskö mun laittaa sähköpostia vai ei, kai ne siellä kaupassa asian huomaa joskus itekkin. Tuleeko koirille homeesta jotain, eli onko ne vaaraksi jos epähuomiossa sellasen koiralle antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miten et muistanut sitten siellä kaupassa sanoa kuitenkaan?

no ei tullu siinä kassahäslingissä mieleen ku ihmisiä oli aika paljon ja lapsia piti sivusilmällä katsoa ja laitella ostoksia jne. en nyt vaan sit muistanu!

liekö ollu hometta..? oliko tuoreita vai paistettuja? meidän kasvattaja jopa kehotti antamaan "pilaantuneita" luita, ja masu kesti, kun olivat pienestä pitäen tottuneet. toki tottumattomalle koiralle voipi maha mennä sekaisin.
mutta jos mietityttää, niin soita ihmeessä sinne liikkeeseen ja pyydä tarkistamaan tuotteiden tuoreus. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
liekö ollu hometta..? oliko tuoreita vai paistettuja? meidän kasvattaja jopa kehotti antamaan "pilaantuneita" luita, ja masu kesti, kun olivat pienestä pitäen tottuneet. toki tottumattomalle koiralle voipi maha mennä sekaisin.
mutta jos mietityttää, niin soita ihmeessä sinne liikkeeseen ja pyydä tarkistamaan tuotteiden tuoreus. :)

Ne oli paistettuja, siis semmosessa pussissa roikku niiden nahkaluiden vieressä. Sellasia vihertäviä könttejä oli siinä luun pinnalla, reunoiltaan valkoista haituvaa. Noh, en tiedä kehtaanko mä nyt enää asiasta sitten ilmottaa kun unohdin kaupassa sanoa..

Yhteistyössä