Ilmotanko töihin etten mene vai menenkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Riippuu aika paljolti, et mitä teet? Jos on yhtään rankempi duuni niin en menisi. Kuume nousee äkkiä takasin.

Huominen voi olla rankka. Paljon porukkaa....

Mutt toisaalta, mä tiedän mitä teen eikä energiaa tuhlaannu mihinkään ihmeellisyyksien ihmettelyyn.

Hitto kun en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Riippuu aika paljolti, et mitä teet? Jos on yhtään rankempi duuni niin en menisi. Kuume nousee äkkiä takasin.

Huominen voi olla rankka. Paljon porukkaa....

Mutt toisaalta, mä tiedän mitä teen eikä energiaa tuhlaannu mihinkään ihmeellisyyksien ihmettelyyn.

Hitto kun en tiedä.

No mää tiiän. Sä lepäät tän päivän jos kerta huomenna tulee oleen rankkaa. Nih. :)

Mene vaan, kun et kerran tiedä.... Siis jos olisit oikeinoikein kipee niin tietäsit sen kyllä.
Voithan lähtee kesken pois, jos olo huononee ja tunnet ettet jaksa.
Paranemisia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
asian olet varmaan jo päättänyt mutta työpaikastakin se riippuu. Jossakin paikassa et voi olla sairaslomalla ilman lääkärin tai ainakin terkkarin lappua.

jokaisessa paikassa mielestäni pitäisi vaatia lääkärintodistus poissaoloon !
nimimerkillä:kyrpiintynyt työntekijä jonka työkaverit "sairastavat" tämäntästä kun kolmepäivää voi olla töistäpois ilman lääkärintodistusta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jokaisessa paikassa mielestäni pitäisi vaatia lääkärintodistus poissaoloon !
nimimerkillä:kyrpiintynyt työntekijä jonka työkaverit "sairastavat" tämäntästä kun kolmepäivää voi olla töistäpois ilman lääkärintodistusta

Meillä voi myös olla kolme päivää pois. Mutta jos mä oon kipee (muutenku kuumeessa, jota mulla ei yleensä ikinä oo), niin sit kyllä meen lääkäriin.

Yhteistyössä