ilmoittaako miehenne menonsa?

• Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Olenko nyt turhan vaativa akka, kun haluan, että mies ilmoittaa minulle, jos menee töistä suoraan johonkin kylään. Hän saattaa välillä olla useana päivänä viikossa töiden jälkeen jossain tutulla kahvilla. Ärsyttää, kun muutenkin hän on vasta viideltä kotona ja näiden ylimääräisten menojen jälkeen joskus illalla, eikä koskaan voi ilmoittaa. Lisäksi hän sopii jotain omia menoja päällekäin silloin, kun tietää, että lapsilla on esim. jumppa. Joudun raahaamaan sitten kuopuksenkin sinne mukaan, kun isä ei voi hoitaa, menojensa takia. Onko tämä miehelle ihan normaalia toimintaa vai onko minun omani joku poikkeustapaus????????

Mulle on juhlaa jos mies on jo viideltä kotona. Mut eipä toi suoraan töistä mihinkään mene ku ei o mikään sosiaalisuuden huipennus miehenä.
Jos mies sopii jotain erikoisempaa (esim kaverin bussin hinauksen ) niin ilmottaa jo heti ku siitä tietää itte.

ursa
kuulostaa ihan yhden tutun mieheltä, hän ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi, tuo käytös on suoraan murkkujen oppikirjasta. ei aikuinen mies, perheen isä, voi minun mielestäni mennä ja tulla kuin poikamies konsanaan. teet asian hälle selväksi, listan kanssa vaikka, mutta perhe on yhteinen, lapset ovat yhteisiä.

Kyllä se ilmottaa, mie olen ite aika huono ilmottaan... Monesti en siltikään muista minne mies on menny, jos ajatuksissani oon ku ilmottelee menemisiään... :xmas: Sitte soittelen parin tunnin päästä perään ku mietin mihin se on kadonnu. :D

Yhteistyössä