Ilmoitettiin lastensuojeluun...

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut
Yhden perheen lapset 3 ja 5 vuotiaat koko päivän yksin pihalla ilman ruokaa ja juomaa. Vanhemmat ovat kyllä kotona mutta eivät vaivaudu pihalle. Muksut valittavat naapureille et nälkä... Iltaisin pistetään sänkyyn,jossa itkevät 2 tuntia,ja nukahtavat huutoonsa. Koko kerrostalo kuulee,kun äiti huutaa et turvat tukkoon ja nukkumaan. Äiti paksuna, ja edellisilläkin eri isät.... Saa nähdä koska sosiaalipuoli tekee asialle jotakin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Mites noi eri isät tähän liittyy?
Ja mistä tiedät ettei ole saanut koko päivässä ruokaa+
No olen ollut kotona ja seuraillut tilannetta. Välillä saavat lenkkimakkaran palasen pihalle purtavaksi. Muut naapurit myös huomanneet saman. Jatkunut jo pitkään. Lisäksi lapsi huusi pihalla et mul pissahätä, niin äippä huusi et pissi pihalle....
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Mites noi eri isät tähän liittyy?
Ja mistä tiedät ettei ole saanut koko päivässä ruokaa+
No olen ollut kotona ja seuraillut tilannetta. Välillä saavat lenkkimakkaran palasen pihalle purtavaksi. Muut naapurit myös huomanneet saman. Jatkunut jo pitkään. Lisäksi lapsi huusi pihalla et mul pissahätä, niin äippä huusi et pissi pihalle....
No ei ton ikäisten kuulu yksin pihalla kokopäivää viettää....
 
meidän kerrostalopihassa 3 ja 4 vuotiaat sisarukset usien yksin leikkimässä, vanhemmat saattaa käydä kaupassa ja jättää lapset siihen pihaan. nejä vuotias kävi yhdessä välissä meillä syömässä, tuli ulkoa meille pyytämään ruokaa kun ei ollut vielä kotona saanut. en tiedä missä nyt syö. kynnys tehdä ilmoitus on todella suuri, kun tunnen niin hyvin tuon perheen äidin.
 
Outoa
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Oikein toimittu. Jo huoli lapsesta on syy ottaa yhteyttä ,viranhaltijoilla onn työnään selvittää onko huoleen aihetta. Toivottavasti lasten elämä asettuu hyväksi :|
Niinpä. Ja silmien ummistaminen tos tapauksessa olis tosi tyhmää. Pitää ajatella lasta!!!!
 
vieras
En puutu siihen onko tuo nälkä totta vai ei. Mutta meidän poika saattaa usein sanoa naapureille että mulla on nälkä, äiti ei oo tehny ruokaa ym. jos vaikka saa tietää että naapureilla onkin "parempaa" ruokaa kuin meillä kotona ;D
 
Mä olen samaa mieltä että kannattaa ilmoittaa, jos oikeasti siltä tuntuu ettei kaikki ole lapsella/lapsilla nyt hyvin kotona. Mutta itsekkin ihmettelin, että miten ihmeessä tuo liittyy mitenkään tähän että lapset ovat eri isille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
meidän kerrostalopihassa 3 ja 4 vuotiaat sisarukset usien yksin leikkimässä, vanhemmat saattaa käydä kaupassa ja jättää lapset siihen pihaan. nejä vuotias kävi yhdessä välissä meillä syömässä, tuli ulkoa meille pyytämään ruokaa kun ei ollut vielä kotona saanut. en tiedä missä nyt syö. kynnys tehdä ilmoitus on todella suuri, kun tunnen niin hyvin tuon perheen äidin.
ootko jutellut äiskän kans asiasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En puutu siihen onko tuo nälkä totta vai ei. Mutta meidän poika saattaa usein sanoa naapureille että mulla on nälkä, äiti ei oo tehny ruokaa ym. jos vaikka saa tietää että naapureilla onkin "parempaa" ruokaa kuin meillä kotona ;D
totta tämäkin :) mutta näkeehän ne tein naapurit ett hää on välillä kotonaan käymässä, kutsutaan syömään jne.. ap:n tekstistä ei käy tää asia ilmi mut vois olettaa että huomaa jos lapset käy välillä kotonaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Hyvä että ilmoitit :hug:
Mutta miten ne eri isät tähän liittyy? :attn:
Tuntuu tän äidin kohdalla et pamahtaa hetipaksuks ja taas vaihdetaan miestä. Lapsistaan ei kyl huolehdi....
Olet oikeassa,mä en tota meidän kohta 3v IKINÄ päästäisi ulos yksin.
Sama juttu, ja yleensä en puutu muiden asioihin,mutta noi lapset voivat niin huonosti. Lisäksi hakevat aikuisseuraa vaikka kännisestä naapurin ukosta. Vanhemmilla ei mitään kiinnostusta ole. Ja tyttökin pissii liukumäen alle, kun kotiin ei pääse....
 

Yhteistyössä