Niin kopsasin nyt näitä tähän kun modet aikovat poistaa aihetta käsittelevät viestit tuolta alkuperäisestä paikasta. :wave:
En arvannut kopsata kuin noita missä on mun omia kommentteja ja tuon mistä keskustelu lähti, kopioikaa toki omat kommenttinne tähän, jos haluatte!
Tästä siis banni-keskustelu tuolla ketjussa oli alkanut:
En arvannut kopsata kuin noita missä on mun omia kommentteja ja tuon mistä keskustelu lähti, kopioikaa toki omat kommenttinne tähän, jos haluatte!
Tästä siis banni-keskustelu tuolla ketjussa oli alkanut:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jotain tuollaista muistakin. Nooh, katsotaan jos tuo yksi harmailija älyäisi lopettaa tyhmän päänaukomisen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinhän tytsillekin kävi, kun teki aloituksen harmaana ja vastaili siihen itse sekä harmaana että mustana. Jätkältä oli kommenttina siinä ketjussa "mielenkiintoista" ja vähän päästä tytsille napsahti banni. En tiedä mitä kirjoitti, tuskin pelkästä harmailusta bannia saa.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliko niin että modet näkee mistä ip osoitteesta viestit tulee? Eli jos joku aukoo harmana päätään jossain ketjussa ja hänellä on musta nikki, niin saadaan selville kuka?