"Ilmoita asiattomasta viestistä" Ketjussa käydyn banni-keskustelun otteita ja jatkokeskustelua..

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin kopsasin nyt näitä tähän kun modet aikovat poistaa aihetta käsittelevät viestit tuolta alkuperäisestä paikasta. :wave:

En arvannut kopsata kuin noita missä on mun omia kommentteja ja tuon mistä keskustelu lähti, kopioikaa toki omat kommenttinne tähän, jos haluatte! :)



Tästä siis banni-keskustelu tuolla ketjussa oli alkanut:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oliko niin että modet näkee mistä ip osoitteesta viestit tulee? Eli jos joku aukoo harmana päätään jossain ketjussa ja hänellä on musta nikki, niin saadaan selville kuka?
Niinhän tytsillekin kävi, kun teki aloituksen harmaana ja vastaili siihen itse sekä harmaana että mustana. Jätkältä oli kommenttina siinä ketjussa "mielenkiintoista" ja vähän päästä tytsille napsahti banni. En tiedä mitä kirjoitti, tuskin pelkästä harmailusta bannia saa.
Jotain tuollaista muistakin. Nooh, katsotaan jos tuo yksi harmailija älyäisi lopettaa tyhmän päänaukomisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MIM-PI:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
kuvitteletteko oikeasti että joku mode jaksaa tuhansien (ainakin) palstailijoiden IP-koodeja katella??????? eihän niillä aikakaan riitä sellaiseen. miettikää nyt :whistle: eiköhän niillä modeillakin ole oikea elämä?!

jos tavallisia asioita kirjoittaa, niin ei oo modella mitään syytä penkoa koodeja. onneksi, niillä koodeilla saadaan täältä edes pahimmat häiriköt banniin.
Kyllä mun mielestä modet voisi jakaa niitä banneja ilman että näkevät niitä koodeja, ei kait heidän tarvitse painaa kuin "Bannaa tämän kirjoittaja"-nappulaa sellaisen kirjoittelijan viestin kohdalla.

Mä olen sitä mieltä että modejen ei tarvitsisi nähdä kaikkien IP-osoitteita, ei siksi että olisi helpompi mustien harmaana vittuilla toisille vaan siksi että edes harmaana voi kirjoittaa aroista asioista ilman että sitä voi yhdistää siihen mustaan nikkiin. Jos harmaana ei voi säilyä palstalla anonyyminä niin miksi koko harmaana kirjoittamisen mahdollisuus on olemassa?! Onneksi itse en ole harmaanakaan kirjoitellut omista henkilökohtaisista asioistani sen enempää kuin mustanakaan, mutta moni on varmasti niin tehnyt ja tuskin he haluavat että Jätkä tai Pinkikään tietävät että se on hän joka kyselee aroista asioista tai että se on hän kenen mies on juuri pettänyt ja karannut kotoa..

Musta on ihan ok että ulkopuoliset modet näkee IP:t sun muut, mutta EI sellaisten jotka itse osallistuvat keskusteluun siinä missä muutkin palstalaiset. Eikä sitä välttämättä varmaan tarvitse edes kyttäämällä kytätä, joskus voi selvitä tuollaiset jutut ihan vahingossakin.

Mutta tosiaan kyllä nämä näkyvät modet voisivat bannit antaa ilman että sitä IP-osoitetta näkevät. Musta se on ihan turhaa että heillä on mahdollisuus niitä halutessaan seurailla.

mie peesaan peikkopoikaa tässä
:wave:
Minäkin olen samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäköhän nyt uskoisi, siinä ketjussa, josta tytsi sai bannin, tytsi kirjoitti sekä mustana ja harmaana. Jätkä kommentoi siinä, että "mielenkiintoista" Myöhemmin, kun oli ip-osoitteista puhetta, Jätkä sanoi, että joissain ketjuissa ne pistää silmään.
Eli oletettavasti sen huomaa, jos esim. mustana vastailee samaan ketjuun, jossa kirjoittaa harmaanakin. Mä käsitin silloin, että ip näkyy modeille tuossa nimimerkin alla.
Huoh, kertaalleen vielä:
Ip näkyy ainoastaan bannia asettaessa, ei siis ole koko ajan tossa näkyvillä suinkaan joten ihan voi rauhassa kirjoitella!
Kun tätä saa joka päivä vakuutella, ei ne näy, ei!
No kyllä mä sen uskon, mutta onko ne joskus sitten näkynyt eritavalla vai miten se oli jätkällä "pistänyt silmään"?
Eos.
Mutta ei ole näkyny mitenkään eri tavalla, jospa ne nyt sitten pisti silmään kun jätkä asetti bannin.
Me voidaan asettaa banni erikseen sekä rekisteröityneille että "harmaille"
Jätkä ilmeisesti oli asettanut bannin ensin nikittömälle sitten nikille itselleen, näin ajattelisin.

Ei me niitä nähdä, paitsi sitten bannia laittaessa.
Sen kummemmin enempää tuosta jankkaamatta niin mistäpäs tuota Jätkä muka olisi tiennyt että ko harmaa on sama tyyppi kuin samassa ketjussa mustalla nikillä kirjoitteleva, ilman että ensin olisi tarkistanut asian IP-osoitteiden perusteella?? :whistle:

Eli tuollainen selitys menee läpi ainoastaan siinä vaiheessa että ensin tuo harmaana kirjoittanut on tehnyt jotain bannin ansaitakseen ja tämän lisäksi mustalla nikillä on myös tehty jotain bannaamisen arvoista, mitenkäs muutoin sitä olisi muuten vaan tullut tarkistettua IP-osoite ja huomattua että "haah tämä ja tämä tyyppi kirjoittaa myös harmaana tässä ketjussa, asetampa siis bannin myös nikille". Että ainakin tuossa vaikuttaisi uteliaisuus olevan se syy, miksi alunperin sitten banni-nappulaa on rämpytetty ja IP-osoitteet nähty ja musta niki yhdistetty harmailijaan.. :xmas:

Koska aiot poistaa nämä kirjoittelut tästä, niin laitan ainakin omat kirjoitukseni uuteen aloitukseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Mitä miksi? Poistavat tuolta alkuperäisestä ketjusta vai? Ilmeisesti koska sinne pitäisi ilmoitella vain asiattomista viesteistä.

Vai tarkoitatko miksi kopsasin noit talteen tähän? Siksi että keskustelua voitaisiin jatkaa., ilman että modet poistelevat viestejä kesken kaiken..

:)
 
Mä en nyt ymmärrä tätä...
Häiritseekö se, ettet "uskalla" enää vittuilla harmaana vai mitä ihmettä?

Mua ei haittaa vaikka mun IP näkyis jatkuvasti modeille, en aio kirjoittaa harmaana m itään, joka ei kestä päivänvaloa.

Vai onko tää joku periaatekysymys?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä en nyt ymmärrä tätä...
Häiritseekö se, ettet "uskalla" enää vittuilla harmaana vai mitä ihmettä?

Mua ei haittaa vaikka mun IP näkyis jatkuvasti modeille, en aio kirjoittaa harmaana m itään, joka ei kestä päivänvaloa.

Vai onko tää joku periaatekysymys?
Jospa lukisit tuon mun kommentin niin eiköhän siitä valkene syy..

muoks: eli jos näin kirjoitan niin eiköhän se vastaus löydy tuolta että tarvitsee erikseen kysellä:

"Mä olen sitä mieltä että modejen ei tarvitsisi nähdä kaikkien IP-osoitteita, ei siksi että olisi helpompi mustien harmaana vittuilla toisille vaan siksi että edes harmaana voi kirjoittaa aroista asioista ilman että sitä voi yhdistää siihen mustaan nikkiin. Jos harmaana ei voi säilyä palstalla anonyyminä niin miksi koko harmaana kirjoittamisen mahdollisuus on olemassa?! Onneksi itse en ole harmaanakaan kirjoitellut omista henkilökohtaisista asioistani sen enempää kuin mustanakaan, mutta moni on varmasti niin tehnyt ja tuskin he haluavat että Jätkä tai Pinkikään tietävät että se on hän joka kyselee aroista asioista tai että se on hän kenen mies on juuri pettänyt ja karannut kotoa.. "
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä en nyt ymmärrä tätä...
Häiritseekö se, ettet "uskalla" enää vittuilla harmaana vai mitä ihmettä?

Mua ei haittaa vaikka mun IP näkyis jatkuvasti modeille, en aio kirjoittaa harmaana m itään, joka ei kestä päivänvaloa.

Vai onko tää joku periaatekysymys?
Jospa lukisit tuon mun kommentin niin eiköhän siitä valkene syy..
Minkä niistä?
On niin pitkät lainaukset jotta voitko tiivistää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä en nyt ymmärrä tätä...
Häiritseekö se, ettet "uskalla" enää vittuilla harmaana vai mitä ihmettä?

Mua ei haittaa vaikka mun IP näkyis jatkuvasti modeille, en aio kirjoittaa harmaana m itään, joka ei kestä päivänvaloa.

Vai onko tää joku periaatekysymys?
Jospa lukisit tuon mun kommentin niin eiköhän siitä valkene syy..
Minkä niistä?
On niin pitkät lainaukset jotta voitko tiivistää..

Laitoin jo tuohon edelliseen viestiin.. Eikä nuo nyt niiiin pitkiä ole ettei lukea voisi, jos keskusteluun tahtoo osallistua, ei nyt millään pahalla. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Jospa lukisit tuon mun kommentin niin eiköhän siitä valkene syy..
Minkä niistä?
On niin pitkät lainaukset jotta voitko tiivistää..
Laitoin jo tuohon edelliseen viestiin.. Eikä nuo nyt niiiin pitkiä ole ettei lukea voisi, jos keskusteluun tahtoo osallistua, ei nyt millään pahalla. :whistle: [/quote]

Ok. En huomannut tuota kohtaa oikeasti noista pitkistä rimpsuista vaikka olin jo aiemminkin tätä lukenut.

Mutta tuosta oon sitä mieltä ettei kenenkään kannata niiiin arkoja aiheita levitellä netissä, kurjaa ellei ole ketään sellaista ihmistä kenen kanssa voi käydä luottamuksellisia keskusteluja asiasta kuin asiasta.

Eli yhä vaan mun puolesta IP saa näkyä.
En osallistu enää tähän jauhantaan :whistle:
 
vieras
sanoin itse näin! Kopio tekstistäni

Kyllähän toi tuntuu kyllä että on niitä seurailtu ei voi muuten tietää! Tulee edelleenkin epämiellyttäks kirjoittaa kohta kirjautuneena tai yleensäkään harmaanakaan mitään. Ja just täst epäluottamuksesta en kirjaudu kun 2 syystä jonka jo aikasemmin kerroin. Tossa että otetaan uudet haukunnan kohteiksi!
 
Mietin tässä muuten että pitääkö mun oikeasti antaa ihmisille ohjeita miten muuttaa IP-osoitteensa, jotta voivat anonyymisti keskustella täällä niistä aiheista, joita eivät mustana kehtaa kirjoittaa.. :whistle:

Kun eikös tuon harmaana kirjoittamisen mahdollisuudella ole 3 tarkoitusta:
A ) Ihmiset jotka löytävät tänne palstalle eivät välttämättä heti tahdo kirjautua mutta voivat tustustua palstaan ilman rekisteröintiä ja kirjautua sitten halutessaan..
B ) Kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti tahdo rekisteröityä, ei nyt eikä tulevaisuudessa, mutta voivat silti antaa palstalle ja palstalaisille jotain ottamalla osaa keskusteluihin
C ) Jotta rekisteröityneetkin voivat tahtoessaan keskustella aroista ja henkilökohtaisista aiheista "anonyymisti" eli siis ilman, että näitä asioita voi yhdistää heidän nikkiinsä..

Noiden hyväntahtoisen harmailun syiden lisäksi sitten jotkut käyttävät harmaana kirjoittamisen mahdollisuutta vittuiluun ja törkyjuttujen linkittämiseen.

Ja tämä on sitten olevinaan riittävä syy siihen että että IP-osoitteita katsellaan ja yhdistellään. En väitä että niitä aina kytättäisiin ja katsottaisiin, mutta näinkin on näemmä päässyt käymään ja jo pelkästään sen mahdollisuus aiheuttaa epäluuloja ja luottamuspulaa palstalaisten keskuudessa.

Mä en näe ongelmana sitä, että IP-osoitteet näkyy ja tallentuu. Mutta sen mä näen ongelmana että sellaiset moderaattorit, jotka osallistuvat keskusteluun aivan kuten me kaikki muut palstalaiset, tai no itseasiassa ovat palstalaisia siinä missä me muutkin, näkevät nuo IP-osoitteet ja halutessaan voivat niitä tutkailla. Musta on ihan ok että ulkopuoliset moderaattorit ja ylläpito, jotka eivät osallistu täällä keskusteluun ja eivät ole muodostaneet kaverisuhteita tms täällä palstalla näkevät nuo IP-osoitteet.

Lentokala tuossa kysyi, että onko tämä mulle joku periaatekysymys ja kyllä se on, koska jos tilanne on tämä niin tuon harmailun mahdollisuuden voisi sitten samoin tein poistaa, kun ei se palvele enää alkuperäisiä tarkoituksiaan.

Avaan sontsan, koska tiedän että kaikki eivät tätäkään tahtoisi ja jotkut pitävät näistä banniasioista keskustelua jauhantana, kumma vaan että imetyksestä sun muista systeemeistä saa viikoittain aloittaa sen kymmenen ketjuja ja vatvoa ja vatkata samaa asiaa moneen eri otteeseen, ilman että sitä pidetään jauhantana. :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mietin tässä muuten että pitääkö mun oikeasti antaa ihmisille ohjeita miten muuttaa IP-osoitteensa, jotta voivat anonyymisti keskustella täällä niistä aiheista, joita eivät mustana kehtaa kirjoittaa.. :whistle:

Kun eikös tuon harmaana kirjoittamisen mahdollisuudella ole 3 tarkoitusta:
A ) Ihmiset jotka löytävät tänne palstalle eivät välttämättä heti tahdo kirjautua mutta voivat tustustua palstaan ilman rekisteröintiä ja kirjautua sitten halutessaan..
B ) Kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti tahdo rekisteröityä, ei nyt eikä tulevaisuudessa, mutta voivat silti antaa palstalle ja palstalaisille jotain ottamalla osaa keskusteluihin
C ) Jotta rekisteröityneetkin voivat tahtoessaan keskustella aroista ja henkilökohtaisista aiheista "anonyymisti" eli siis ilman, että näitä asioita voi yhdistää heidän nikkiinsä..

Peesi tähän

Noiden hyväntahtoisen harmailun syiden lisäksi sitten jotkut käyttävät harmaana kirjoittamisen mahdollisuutta vittuiluun ja törkyjuttujen linkittämiseen.

Ja tämä on sitten olevinaan riittävä syy siihen että että IP-osoitteita katsellaan ja yhdistellään. En väitä että niitä aina kytättäisiin ja katsottaisiin, mutta näinkin on näemmä päässyt käymään ja jo pelkästään sen mahdollisuus aiheuttaa epäluuloja ja luottamuspulaa palstalaisten keskuudessa.

Mä en näe ongelmana sitä, että IP-osoitteet näkyy ja tallentuu. Mutta sen mä näen ongelmana että sellaiset moderaattorit, jotka osallistuvat keskusteluun aivan kuten mä kaikki muut palstalaiset, tai no itseasiassa ovat palstalaisia siinä missä me muutkin, näkevät nuo IP-osoitteet ja halutessaan voivat niitä tutkailla. Musta on ihan ok että ulkopuoliset moderaattorit ja ylläpito, jotka eivät osallistu täällä keskusteluun ja eivät ole muodostaneet kaverisuhteita tms täällä palstalla näkevät nuo IP-osoitteet.

Lentokala tuossa kysyi, että onko tämä mulle joku periaatekysymys ja kyllä se on, koska jos tilanne on tämä niin tuon harmailun mahdollisuuden voisi sitten samoin tein poistaa, kun ei se palvele enää alkuperäisiä tarkoituksiaan.

Avaan sontsan, koska tiedän että kaikki eivät tätäkään tahtoisi ja jotkut pitävät näistä banniasioista keksustelua jauhantana, kumma vaan että imetyksestä sun muista systeemeistä saa viikoittain aloittaa sen kymmenen ketjuja ja vatvoa ja vatkata samaa asiaa moneen eri otteeseen, ilman että sitä pidetään jauhantana. :xmas:
 
vieras lainasin
äskön peikkopojan kylkiluuta ja sanoin peesi tähän vaikka edellisessä ei sitä lue!? En tie onko omien virheitten takia vaan että nää sivut ei toimi!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras lainasin:
äskön peikkopojan kylkiluuta ja sanoin peesi tähän vaikka edellisessä ei sitä lue!? En tie onko omien virheitten takia vaan että nää sivut ei toimi!?
Tuolla yhdessä välissä lukee se sun peesisi, kirjoitit sen sinne lainauksen väliin. :)

muoks: ja sori noista kirjoitusvirheistä, koetin korjailla niitä.. äidinkieli kun ei koskaan ole ollut mun vahvin alueeni.. :ashamed: Onneksi näissä tietokone ja tietoliikenne jutuissa englannilla pärjää paremmin.. :D
 
:headwall: :headwall:
Uskomatonta.
Netissä löytyy keskustelupalstoja pilvin pimein, jokainen voi valita sellaisen jonka tavat ja säännöt sopivat omiin periaatteisiin.
Ei tämä ole ainoa paikka jossa voi aikaansa kuluttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
:headwall: :headwall:
Uskomatonta.
Netissä löytyy keskustelupalstoja pilvin pimein, jokainen voi valita sellaisen jonka tavat ja säännöt sopivat omiin periaatteisiin.
Ei tämä ole ainoa paikka jossa voi aikaansa kuluttaa.
No anteeksi, että mulla on mielipiteitä, jotka eroavat omistasi, kiesus.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ja eikös sun pitänyt olla enää osallistumatta tähän jauhantaan?! Teeppä niin jos et asiallisempaan sävyyn viitsi kirjoittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
:headwall: :headwall:
Uskomatonta.
Netissä löytyy keskustelupalstoja pilvin pimein, jokainen voi valita sellaisen jonka tavat ja säännöt sopivat omiin periaatteisiin.
Ei tämä ole ainoa paikka jossa voi aikaansa kuluttaa.
No anteeksi, että mulla on mielipiteitä, jotka eroavat omistasi, kiesus.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ja eikös sun pitänyt jättää tämä jauhanta väliin?! Teeppä niin jos et asiallisempaan sävyyn viitsi kirjoittaa.

Keskusteleeko sun kanssa tästä aiheesta kukaan muu?
Lieneekö tällä kenellekään yhtä suurta painoarvoa kuin sulle jostain syystä?
Odotan, että joku muukin perustelee kantaansa, kun sulla on mennyt hieman ylireagoinnin puolelle, mielestäni-

Tottakai sulla on oikeus mielipiteeseesi, se on tullut jo erittäin selväksi.
Mä halusin kertoa omani jos sillä nyt palstan toiminnan kannalta on mitään merkitystä.
Eli kun tässä lienee kaksi koulukuntaa kyllä vai ei.
sä olet i ja mä olen kyllä.
Voihan tästä vaikka äänestää, vaikka tuskin sekään toimintaan millään tapaa vaikuttaa.

Enkä oo mielestäni ollut mitenkään epäasiallinen, ainoastaan eri mieltä sun kanssa :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
:headwall: :headwall:
Uskomatonta.
Netissä löytyy keskustelupalstoja pilvin pimein, jokainen voi valita sellaisen jonka tavat ja säännöt sopivat omiin periaatteisiin.
Ei tämä ole ainoa paikka jossa voi aikaansa kuluttaa.
No anteeksi, että mulla on mielipiteitä, jotka eroavat omistasi, kiesus.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ja eikös sun pitänyt jättää tämä jauhanta väliin?! Teeppä niin jos et asiallisempaan sävyyn viitsi kirjoittaa.

Keskusteleeko sun kanssa tästä aiheesta kukaan muu?
Lieneekö tällä kenellekään yhtä suurta painoarvoa kuin sulle jostain syystä?
Odotan, että joku muukin perustelee kantaansa, kun sulla on mennyt hieman ylireagoinnin puolelle, mielestäni-

Tottakai sulla on oikeus mielipiteeseesi, se on tullut jo erittäin selväksi.
Mä halusin kertoa omani jos sillä nyt palstan toiminnan kannalta on mitään merkitystä.
Eli kun tässä lienee kaksi koulukuntaa kyllä vai ei.
sä olet i ja mä olen kyllä.
Voihan tästä vaikka äänestää, vaikka tuskin sekään toimintaan millään tapaa vaikuttaa.

Enkä oo mielestäni ollut mitenkään epäasiallinen, ainoastaan eri mieltä sun kanssa :)
Odotatko sä jotain kiitosta siis siitä että "jauhat" tässä mun kanssa? :LOL:

Kyllä mä myönnän että asialla on mulle sen verran painoarvoa, että todellakin kummastelen tällaista systeemiä, mikä on mun mielestäni ristiriitainen. Mutta mitäs pahaa siinä on? Onko siinä jotain väärin jos tuo ilmi jonkun asia mikä itsestä tuntuu oudolta ja jopa epäkohdalta? Kummallista, että toisaalta täällä saa riehua ja raivota jos vaikka mistä asioista, mutta sitten jos otat johonkin tällaiseen kuumaan perunaan kantaa niin tietenkin vähintään ylireagoit.. Outoa ettei asioista saa keskustelualueella keskustella? Vai onko täällä jossakin kielletty keskustelemasta keskustelualueen asioista? Saa toki valittaa jos palsta on hidas ja tökkii mutta muusta pitääkin sitten olla hipihiljaa.. Todella outoa.

Niin ja käsittääkseni se olin minä, joka laittoi jo tuolla aiemmin kommentin:
"Lentokala, sulla on toki oikeus mielipiteeseen, siinä missä mullakin."

Että kyllä mä hyväksyn että sulla on erilainen mielipide kuin mulla ja ihan kuule ilman mitään "Uskomatonta"-huudahduksia ja :headwall: -hymiöitä tai ihme epäilyjä.. :D

Mä en muutenkaan ymmärrä miksi ihmeessä tällaisista asioista keskustellessa pitää mennä henkilökohtaisuuksiin, jotenkin tuntuu että ei saisi olla mielipiteitä asioista, jotka eivät itseä kosketa kunnolla.. Eli se että tämä asia liikuttaa mua tarkoittaa vähintään sitä että vittuilen täällä harmaana..

Yksi syy siihen miksi multa löytyy mielipiteitä tällaisiin asioihin on mun ammatillinen taustani. Olen erikoistunut tietoliikenteeseen ja tietokantoihin, joten siksikin tällaiset IP-osoiteasiat sun muut on mun mielessä ehkä keskivertopalstalaista enemmän. ;)

muoks: kirjoitusvirheitä poistelin
 
Täytyy olla samaa mieltä noista peikkopojan kylkiluun perusteluista.

Sinänsä on hyvä et ip:t näkyy ja voidaan tarvittaessa jäljittää, mut jos tätä (voidaan/)käytetään väärin niin sillon iskee tosiaan onkelmat.
Mulla ei o valittamista modejen toiminnasta ja toivon hartaasti et asia pysyy sillä mallilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:
Täytyy olla samaa mieltä noista peikkopojan kylkiluun perusteluista.

Sinänsä on hyvä et ip:t näkyy ja voidaan tarvittaessa jäljittää, mut jos tätä (voidaan/)käytetään väärin niin sillon iskee tosiaan onkelmat.
Mulla ei o valittamista modejen toiminnasta ja toivon hartaasti et asia pysyy sillä mallilla.
Mä tahdon itsekin tämän kritiikin ohella toki painottaa että modet tekee tärkeetä työtä ja monestin olen ollut kiitollinenkin heidän tekemistä siivoiluista sun muista, mutta joistakin tapauksista olen toki myös ollut eri mieltäkin. Oikeastaan, mä ehkä muutenkin näkisin, että tämä on enemmänkin ylläpidon aiheuttama ongelma, hehän ne ovat konffanneet tämän keskustelualueen ja antaneet näkyville modeillekin tuon IP-osoitteiden näkemisen mahdollisuuden. :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä