ilmeisesti yli 48 kokoiset ei ulkoile?? :D

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiitti vinkistä pitää kurkata.. vaan miesten tuppaa housut oleen matalan mallisia??
Ei ole matalia miesten toppahousut. Tai osta semmoiset missä on henkselit.

mulla on tämmöiset:
http://www.matterhorn.fi/epages/OVK.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15062009-146884/Products/%22MH-914%20musta%22/SubProducts/%22mh-914%20musta-0002%22

ostin kokoa M ja käytän normisti housuja kokoa 42 (=xl)
Mieheni, 171 cm/100 kg osti xxl:t



 
HH
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiitti vinkistä pitää kurkata.. vaan miesten tuppaa housut oleen matalan mallisia??
Ei ole matalia miesten toppahousut. Tai osta semmoiset missä on henkselit.
okeii.. mä haen kyllä lähinnä semmosta kuoripukutyyppistä...
Hobby hallis on ollu isoil naisil pukuja. Itekin ostin miesten icepeak kuoripuvun, ku oli naisten 44 koko tyyliin m kokoa,
 
vieras
hmm, juu, ei kanna lapset ruokaa, mut vanha puku ei meinaa enää pysyä kasassa..
mut ei auta, pitää käydä nyt aleaikaan urheilukauppojen miesten osastot.. mitäs esim miesten xxl vastaisi, sit jo esim 56?? =)
 
jipe
hieman vierestä... mutta kysyin kerran erään vaatekaupan myyjältä, eikö 80-senttiset käytä alushousuja... meillä oli hyvin pienikokoinen tyttö, joka myös oppi kuivaksi aikaisessa vaiheessa. samoin vasta ihmettelin, eikö kengän numeroltaan alle 24 tytöt käytä ns. hienompia talvikenkiä ollenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
hieman vierestä... mutta kysyin kerran erään vaatekaupan myyjältä, eikö 80-senttiset käytä alushousuja... meillä oli hyvin pienikokoinen tyttö, joka myös oppi kuivaksi aikaisessa vaiheessa. samoin vasta ihmettelin, eikö kengän numeroltaan alle 24 tytöt käytä ns. hienompia talvikenkiä ollenkaan...
MEillä käytti 80-senttistä vaatetta lapset noin 8-9kk iässä, kunhan kävelemään alkoivat, niin 86-90 cm, ensikenkä oli kokoa 22.
Sitäpaitsi ne "hienostelu"kengät on järjestään kylmiä. Laita sille lämpimät kuomasaappaat ja kärsi itse (kenkien rumasta ulkonäöstä siis, mutta ettei lapsen tarvii palella - kyllä se teini-iässä ehtii)

 
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
hieman vierestä... mutta kysyin kerran erään vaatekaupan myyjältä, eikö 80-senttiset käytä alushousuja... meillä oli hyvin pienikokoinen tyttö, joka myös oppi kuivaksi aikaisessa vaiheessa. samoin vasta ihmettelin, eikö kengän numeroltaan alle 24 tytöt käytä ns. hienompia talvikenkiä ollenkaan...
Me oltais myös tarvittu tuolle pienipyllyselle 80cm pikkuhousut, mutta ei löydetty. Nykyään nuo 86-92cm pysyy jalassa ilman henkseleitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
hieman vierestä... mutta kysyin kerran erään vaatekaupan myyjältä, eikö 80-senttiset käytä alushousuja... meillä oli hyvin pienikokoinen tyttö, joka myös oppi kuivaksi aikaisessa vaiheessa. samoin vasta ihmettelin, eikö kengän numeroltaan alle 24 tytöt käytä ns. hienompia talvikenkiä ollenkaan...
Me oltais myös tarvittu tuolle pienipyllyselle 80cm pikkuhousut, mutta ei löydetty. Nykyään nuo 86-92cm pysyy jalassa ilman henkseleitä :D
Mäkin kävin justiin kaupoilla kyselemässä 80-86cm pikkuhousuja tytölle, neiti on 1v8kk ja siirtyy vasta piakkoin 86cm vaatekokoon. 86/92cm kokoja löytyi, mut ne on tuolle pikkupepulle ihan liian isoja |O Cirafilla olen nähnyt pientä kokoa joskus vaan eipä ollut täällä enää Prismassa ainakaan. Jos jollain on tiedossa missä on niin vinkkiä vaan.

Ap onkin saanut hyviä neuvoja ja vinkkejä jo :flower:
 
miesten xxl vastaa kokoa 54 aika hyvin..
Mä oon päätynyt siihen että nykyisin vaatteet on pieniä, naisten puolelta mää en oo ostanu vuosiin muuta ku alusvaatteet koska koko alkaa sillä puolen olla 44-48 ja painoa kumminkin on alle rajotusten. :kieh:
Miestenpuolelta sentään voi ostaa kokoa m tai jopa 48 ja ne on sopivia.
Olen siis n.170cm ja alle 60kg, joten ei nyt pitäs mun koosta olla kiinni ettei vaatteet sovi.
 

Yhteistyössä