Ilmeisesti varhainen keskenmeno, mitä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hukassa

Vieras
Hei,
Täältä tuntuu löytyvän apua asiaan kuin asiaan, niin jospa joku osaisi auttaa. Ilmeisesti minulla on keskenmeno vaikka en edes tiennyt olevani raskaana. Kuukautiset jatkuivat tänään jo 5 päivää ja tänään tuli valtavat vatsakrampit. Aloin epäilemään mahdollista raskautta ja keskenmenoa ja raskaustesti olikin vahvasti positiivinen. Mitä minun nyt kuuluu tehdä? Soitin terveyskeskukseen ja siellä ei ollut lääkäriaikoja täksi päiväksi. Kuuluuko minun jokatapauksessa mennä lääkäriin, voinko mennä johonkin yksityiselle? Selvittääkö ne mitenkään varmuudella että kyse on varmasti keskenmenosta että ne ei kaavi mitään elävää pois?

Ei sun välttämättä tarvitse tehdä mitään, todennäköisesti sun kroppa hoitaa asian itsekseen, jos siis kyseessä on varhainen km. Voithan sinä varata ajan lääkärille parin viikon päähän. Silloin aika varmasti näkyisi jotain, jos olisit edelleen raskaana.

Oman mielenrauhan takia toki voi mennä yksityiselle vaikka heti. En kyllä usko, että ne ryhtyvät mihinkään toimenpiteisiin vielä mutamaan päivään. Jos vaiva jatkuu, varmasti ultraavat ja kartoittavat kaavinan tarpeen. Useimmiten varhaiset keskenmenot tulee niin, ettei nainen edes huomaa niitä, kuten sinullekin oli käydä.