Ilmeisesti osaa häiritsee alastomuus salin pukkareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sali-ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sali-ihminen

Vieras
Siis kun kuivailen ja rasvailen itseäni pukuhuoneessa niin osa töllää vihaisena. Eikö siellä edes saa olla alastomana olla? Joo tiedän, että osa ei kestä alastomuutta mut ei kai se mun vika ole. Ja rasvaan myös nivuseni eli joo, tussu on "esillä" kun värkin sivuja hoidan kuivaksi.
Minusta luonnollinen asia. Vai johtuuko tämä siitä etten sheivaa? Ehkä töllääjät on niitä "posliineita" itse.

Jos tollasesta häiriintyy, niin ei varmaan sitten kannata mennä salin pukuhuoneeseen. :D Mitä varten se pukuhuone on tehty, jos ei vaatteiden vaihtamista ja suihkun jälkitoimia varten? :D

Mua ei häiritse, tuskin edes huomaan. Se kyllä vähän huvittaa kun nämä alastomana heiluvat sitten mulkoilevat muita sisään ja ulos menijöitä kun pitää sitä ovea aukoa vaikka mä olen ihan alasti. :D Heittäisivät sitten vaikka pyyhkeen päälleen.

Itse tuossa tilanteessa luultavasti rasvoisin ensin pyyhe olkapäillä jalat ja nivuset, vetäisin housut jalkaan ja sitten rasvoisin yläosan. Mutta mä olenkin vähän ujon sorttinen. :)

Vanhempiani lainatakseni "pakkoko sitä on tuijottaa" kuten kommentoivat kun radiosta tuli juttua henkilöistä joita häiritsee mökkinaapureiden alastomuus kun he järveen pulahtavat saunasta.

Mitä te sitten teette iät ja kaiket siellä pukkarissa jos ette rasvaile itseänne? Istutte vaatteet päällä ja kyyläätte rasvailijoita? Mitä jos opettelisitte pitäämään huolta vain omista asioistanne, vaihdatte reippaasti vaatteet ja lähdette litomaan sieltä pukkarista niin ei tarvitse katsella iät ja kaiket niitä muita. Itse jos käyn uimahallissa niin en osaa sanoa edes vieressäni olleen henkilön ihonväriä kun olen pukkarista poistunut, saati sitten sitä rasvaileeko hän itseään vai ei.

Aina löytyy joku jota häiritsee toisten tekemiset.

Rasvaus on tehtävä suihkun jälkeen, ei kai kukaan käy suihkussa, kisko vaatteita päälle, mene kotiin, riisu ja rasvaa?

Meidän salilla on pieni kapea pukuhuone ja on se kieltämättä ällöttävää olla siinä aivan vieressä kun toinen pyllistelee siinä melkein perse mun nenässä kiinni :X

Aina löytyy joku jota häiritsee toisten tekemiset.

Rasvaus on tehtävä suihkun jälkeen, ei kai kukaan käy suihkussa, kisko vaatteita päälle, mene kotiin, riisu ja rasvaa?

En mä ainakaan suihkun jälkeen rasvaa, tosin mun ihoni ei niin rasvaa kaipaakaan. Kasvot rasvaan aina suihkun jälkeen ja sääret yleensä iltaisin ennen nukkumaan menoa. Mun mielestä olisi hassua ensin rasvoa ja sitten kiskoa vaatteet sen rasvan päälle, mutta kaipa se on niin tehtävä jos iho vaatii rasvaa joka suihkun jälkeen. :)

Yhteistyössä