Ilmavaivoja itkevä vauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti on vähän väsyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, täällä myös disflatylit oli käytössä ja d-vitamiinit bannissa varmaan ainakin kaksikuiseksi, kun ei pikkuisen massu niitä kestänyt ollenkaan... Voimia! Ihan taatusti ei kestä ikuisesti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vettäkengässä:
mulla 5 viikkoinen poika ja yhtään yötä ei oo vielä menny etteikö poitsu ois ilmavaivojaan itkeny!mulla relat ja cuplaton käytössä.voimia,tiedän kyl tunteen ku väsyttää! :hug:

Keskity siihen lapseen, tee hirontaa,, jumppaa, että tututstuu sinuun.

Kiitos kaikille haleista, vinkeistä ja muista. Meillä olis su parin tunnin ajomatkan päässä mummin 80v synttärit ja nyt on kovasti harkinnassa et viittiikö tän huutajan kanssa sinne lähtee. Olis tarkotus käydä ravintolassa syömässä ja sellasta. Mut onpa kiva kun joudun kuitenkin siellä syöttämään vaavin ja sit kun se alottaa huudon siellä. Tosi kiva. Mieli tekis lähtee mut saattaa olla et tää pikkunen estää sen.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden menettänyt:
Alkuperäinen kirjoittaja vettäkengässä:
mulla 5 viikkoinen poika ja yhtään yötä ei oo vielä menny etteikö poitsu ois ilmavaivojaan itkeny!mulla relat ja cuplaton käytössä.voimia,tiedän kyl tunteen ku väsyttää! :hug:

Keskity siihen lapseen, tee hirontaa,, jumppaa, että tututstuu sinuun.

voikuule,kyllä oon hieronut ja kyllä poitsu mut tuntee,ollaan miltei24/7 iho ihoa vasten.
ei ole vauvan vika jos häntä koskee,en vois vaaville hermostua!!
hän on mun aarre! :heart:

Ei mun maha kestä vielä aikuisenakaan teollista d-vitamiinia:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/vitolit.htm

mut eihän se äiti voinut tietää, et ei se kaikille sovi koskaan:-(

Yhteistyössä