"Ilmaston lämpeneminen on hevonpaskaa!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samaa mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Samaa mieltä

Vieras
Ryanairin pomo: Ilmaston lämpeneminen on hevonp**kaa
Maanantai 13.9.2010 klo 20.33

Lentoyhtiö Ryanairin värikkäistä lausunnoista tunnettu johtaja Michael O'Leary ei usko ilmaston lämpenemiseen.

Michael O'Leary on tunnettu värikkäistä lausunnoista. (EPA)Michael O'Leary tykittää mielipiteitään Independent-lehden haastattelussa.

- Uskonko globaaliin lämpenemiseen? Ei, minä uskon, että se on pelkkää hevonp**kaa, O'Leary laukoi.

O'Learyn mukaan ilmasto on vuosisatojen aikana muuttunut jatkuvasti, kun maapallolla on ollut niin jääkausi kuin kuumiakin vuosia.

O'Leary uskoo, että tutkijat väittävät ilmaston lämpenevän, jotta he eivät menettäisi rahoitustaan.

- Tiedeyhteisö on ollut lähes aina väärässä. Keskiajalla he yrittivät murskata Galileon, koska hän väitti maapallon olevan litteä. On aivan älytöntä, että ihmiset, jotka eivät tiedä millainen vi**n sää on tiistaina, osaisivat kertoa absoluuttisen tarkasti millainen globaali lämpötila on 100 vuoden päästä. Se on hevonp**kaa, O' Leary päästeli.

Ja olipa asia miten tahansa, niin mielipiteet ovat aika hyvin linjassa sen itse kenenkin edustaman organisaation etujen kanssa.

Onhan se totta, että joskus tutkimuskin korruptoituu, tai sitten vain rehellisesti erehtyy, syystä tai toisestsa, mutta jos halpalentoyhtiön edustaja laukoo tuollaisia juttuja, niin minun kulmakarvani eivät ainakaan kohoa. Yhtälö on liiankin selkeä.

Eihän tästä ole kauan, kun O'Leary ilmoitti, että perämiestä ei tarvita lennoilla, lentoemo kyllä tarvittaessa hoitaa laskeutumisen.
Hourii milloin mitäkin bisneksensä edun nimissä tietenkin.

[QUOTE="PsychoKiller";22028266]Eihän tästä ole kauan, kun O'Leary ilmoitti, että perämiestä ei tarvita lennoilla, lentoemo kyllä tarvittaessa hoitaa laskeutumisen.
Hourii milloin mitäkin bisneksensä edun nimissä tietenkin.[/QUOTE]

Finninaamainen teini hoitaisi laskeutumiset vaikka omalta kotisohvaltansa jos se vain sallittaisiin.

"On aivan älytöntä, että ihmiset, jotka eivät tiedä millainen vi**n sää on tiistaina, osaisivat kertoa absoluuttisen tarkasti millainen globaali lämpötila on 100 vuoden päästä. "

Yhteistyössä