Ilmastointikanavien puhdistus, tuleeko sotkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osaamaton otus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osaamaton otus

Vieras
Ensi viikolla on taloon tulossa ilmastointikanavien puhdistus. Tietäisikö kukaan, tuleeko siitä sotkua, pitäisikö esmes ottaa matot pois, tms? Muuta, mitä pitäisi ottaa huomioon?

meillä on tehty,asutaan rivarissa,ja putsasivat liesituulettimen putket ja sitte wc.ja vaatehuoneessa ne röörit nii ei meillä ainakaa mitää suurempaa sotkua tullu.

Ei tullut sotkua. Keittiöjakkara tms. jatko puhdistajan jalkojen alle olisi hyvä olla valmiina, että ylettyy venttiileihin. Ne irrotetaan ja puhdistusharja laitetaan niiden kautta putkistoihin. Näin se ainakin meillä tapahtui. Lopuksi puhdistaja sääti ilmastoinnin kohdilleen.

[QUOTE="vieras";21959801]Matot kannattaa ottaa pois ja levitellä sanomalehtiä matkalle, koska aina huoltomiehet tulevat kengät jalassa sisälle.[/QUOTE]

Eivät kaikki. Minä riisun yleensä kengät eteiseen, koska en minä oikein itsekään tykkää siitä, että sisälle rontsitaan kengät jalassa.

Eivät kaikki. Minä riisun yleensä kengät eteiseen, koska en minä oikein itsekään tykkää siitä, että sisälle rontsitaan kengät jalassa.
Meille aina tulevat kengät jalassa, mutta varmaan siksi sitten (loogisesti :) ), kun on aina peitetty lattiat. Muistankin nyt kyllä, että ovat muutamaan otteeseen kiitelleet, kun on peitetty lattiat. Helpottaahan se, varsinkin jos useammassa asunnossa käyvät kerralla.