V
vieras
Vieras
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ilmastotutkijat+Hakkeroituja+posteja+luetaan+v%C3%A4%C3%A4rin/1135250926929
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Hyvä että tuo ilmaston lämpenemis-huuhaa alkaa pikkuhiljaa kaatua.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Hyvä että tuo ilmaston lämpenemis-huuhaa alkaa pikkuhiljaa kaatua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Hyvä että tuo ilmaston lämpenemis-huuhaa alkaa pikkuhiljaa kaatua.
Kyllä meillä ainakin on ihan sairaan lämmin.
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Täällä Englannissa on taas vuoden tauon jälkeen alkanut sama vauhkoaminen, kun loka-marraskuu on ollut normia lämpimämpi. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielipiteeni eivät ole niin heikkoja et ne kaatuis yhdestä artikkelista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielipiteeni eivät ole niin heikkoja et ne kaatuis yhdestä artikkelista.
Sinä oletkin todellinen ilmastonmuutosuskovainen=)
Mikä tosiasia ei voi horjuttaa uskoasi =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielipiteeni eivät ole niin heikkoja et ne kaatuis yhdestä artikkelista.
Sinä oletkin todellinen ilmastonmuutosuskovainen=)
Mikä tosiasia ei voi horjuttaa uskoasi =)
Enhän minä noin kirjoittanut, vai lukeeko lauseessa niin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjoitit, vaikka lauseessa ei lue niin. =)