Ilmapatjan täyttö föönillä?

Arkadian Ulla

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
4 346
0
36
Onks tää ihan joku huuli, vai voiko oikeesti täyttää tollaisen varavuodeilmapatjan föönin avulla? ostin sellasen halpiksen Tarjoustalosta, ja siinä ei ollut mitään ohjetta sen täyttöön, eikä meillä nyt just satu olee sopivaa pumppuakaan vielä.

Meillä sellanen ikeasta ostettu lattia peuhu tyyny, ilmatäytteinen ja siinä ohjeena täyttää föönillä ja niin olen täyttänytkin...noista ilmapatjoista en tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks se patja sula? ja tarviishan siihen jotain suukappaleitakin, että vois edes yrittää...

No ei kai se ilma nyt mitään tulikuumaa oo, mutta en todella tiedä, systeri mulle sanoi sen. On tossa sellanen korkki, mistä se ilma pitäs jollain konstilla sisälle laittaaa.

Mä en lähtis ainakaa noita meidän patjoja föönillä täyttelemään... muutenkin tuollasta matskua, että väittäisin niiden sulavan moisesta jutusta... Tiedä sitten, meillä on kaks noita pumppuja, tuli onneks patjojen mukana. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Meidän ilmapatjassa on imurille suunniteltu täyttöaukko.

Meidän imuri varmaankin ainoastaan, imee, ei puhalla.... Luulisin.

Meiltäkin löytyy ainoastaan toisesta imurista nappi jolla sen saa puhaltamaan. Tyhjennysvaiheessa imuri on sitten ehdoton, tulee nopeeta tyhjäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Meidän ilmapatjassa on imurille suunniteltu täyttöaukko.

Meidän imuri varmaankin ainoastaan, imee, ei puhalla.... Luulisin.

Meiltäkin löytyy ainoastaan toisesta imurista nappi jolla sen saa puhaltamaan. Tyhjennysvaiheessa imuri on sitten ehdoton, tulee nopeeta tyhjäksi.

Siinä ihan noiden patjojen täyttöön tarkoitetussa pumpussa on sekä täyttö- että tyhjennystoiminto. Eli meillä ainakin suutin vaan toiseen reikään niin puhaltaa ja toiseen, niin imee pois. :D

Suosittelen tuommosen hankkimaan, suuttimia on erikokoisia niin samalla pumpulla "puhaltaa" (sähkökäyttöinen) äkkiä rantapallot ja uimapatjatkin. :D

Yhteistyössä