Ilmapallo peliin apua..

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis oon nyt varmaan tunnin hakannu tota kenttää 30 |O
aina jää kahdesta tai kolmesta vajaaks |O :headwall:
Mä manasin samaa viime viikolla ja kolme päivää sitä koitin ja sitten pääsin..Mutta siihen on kaksi keinoa miten ne tarvittavat pisteet saa..

Eli ensin siitä oikealta koittaa saada vähintään sen kolme palloa yhdellä laukaisulla.Sitten missä on se muuri niin sen läpi ihan kohti suoraan vetää sen nuolen ja niin paljon kun lähtee niin se menee siitä läpi ja räjäyttää koko systeemin.

Toinen keino on että saat siitä oikealta yhdellä kerralla sen 3 tuhottua ja sitten pitää se yksi jäädä jäätyneeksi ja pääset sitten siihen ampumalla niin sinne vasemmalle jolloin saat kaikki tehtyä.

Vaikeasti selitetty mutta kokeilkaa

=)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis oon nyt varmaan tunnin hakannu tota kenttää 30 |O
aina jää kahdesta tai kolmesta vajaaks |O :headwall:
Eli ensin siitä oikealta koittaa saada vähintään sen kolme palloa yhdellä laukaisulla.Sitten missä on se muuri niin sen läpi ihan kohti suoraan vetää sen nuolen ja niin paljon kun lähtee niin se menee siitä läpi ja räjäyttää koko systeemin
=)
Tämä tapa helpompi.Itse aina vaan tuossa 32:ssa..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koukussa:
Millä tosta kentästä 28 oikeen pääsee, aina jää johonkin 79 pisteeseen, enkä tajua miten ne pitäisi sieltä saada. *murr*
Kyllä ne sieltä saa kun yrittää tarpeeksi:)
Varoo vaan jäädyttämästä palloja ja ottaa jäätyvien pallojen yläpuolelta ja alapuolelta ne pallot.Äsken pääsin vitos yrittämällä kun koitin uudestaan.

Yhteistyössä