ja mä viikon :| :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kuha:siis oon nyt varmaan tunnin hakannu tota kenttää 30 |O
aina jää kahdesta tai kolmesta vajaaks |O :headwall:
ja mä viikon :| :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kuha:siis oon nyt varmaan tunnin hakannu tota kenttää 30 |O
Mä manasin samaa viime viikolla ja kolme päivää sitä koitin ja sitten pääsin..Mutta siihen on kaksi keinoa miten ne tarvittavat pisteet saa..Alkuperäinen kirjoittaja kuha:siis oon nyt varmaan tunnin hakannu tota kenttää 30 |O
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:pelakkaapa sitä kakkosversiota. Se alkaa jo oleen kinkkinen.
Tämä tapa helpompi.Itse aina vaan tuossa 32:ssa..Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:Eli ensin siitä oikealta koittaa saada vähintään sen kolme palloa yhdellä laukaisulla.Sitten missä on se muuri niin sen läpi ihan kohti suoraan vetää sen nuolen ja niin paljon kun lähtee niin se menee siitä läpi ja räjäyttää koko systeeminAlkuperäinen kirjoittaja kuha:siis oon nyt varmaan tunnin hakannu tota kenttää 30 |O
=)
Kyllä ne sieltä saa kun yrittää tarpeeksiAlkuperäinen kirjoittaja koukussa:Millä tosta kentästä 28 oikeen pääsee, aina jää johonkin 79 pisteeseen, enkä tajua miten ne pitäisi sieltä saada. *murr*
Ootko jo noin pitkällä?Just eilen jumitit 32:ssa!Kai se joskus läpi menee..Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mä jään tossa 46:ssa aina muutaman pallon päähän :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei onnistu ei!!Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:32 ei onnistu
[/quote
Nyt pääsin siitä!!Kauan sitä(kin) tuli yritettyä!
Sama juttu!!Kuinkahan tuon yli taas pääsee..Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:NYt mulla junnaa tuo 33 :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mä jään tossa 46:ssa aina muutaman pallon päähän :headwall:
Osa kentistä menee muutamalla yrittämällä mutta ei tämäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko jo noin pitkällä?Just eilen jumitit 32:ssa!Kai se joskus läpi menee..Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mä jään tossa 46:ssa aina muutaman pallon päähän :headwall: