Ilmankosteuttaja ja flunssa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt äiti"

Vieras
Nyt kaivataan apua... vauva 8kk on hirveessä räkätaudissa ja kaikki keinot pitää ottaa käyttöön. Onko kellään käytössä ilmankostuttajaa flunssanhoidossa? Mikä merkki, mitä ominaisuuksia pitäisi olla? Onko sellainen klassikko "ufo" ihan ok? Onko sillä väliä, tuleeko kuumaa vai huoneenlämpöistä höyryä? Nyt ei ehdi selvittelemään, jos joku olisi jo tämän selvittelytyön tehnyt aikaisemmin :) Kiitos avusta!
 

Yhteistyössä