Ilmankos täällä on hiljasempaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepajep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole, kun en päässyt :kieh:

Mies makaa jossain hiton oksennus-paskannus-kuumetaudissa, eikä se ole kykeneväinen tuota pienempää hoitamaan. Koko päivän on nukkunut ja koittanut saada vähän nestetasapainoa kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä en ole, kun en päässyt :kieh:

Mies makaa jossain hiton oksennus-paskannus-kuumetaudissa, eikä se ole kykeneväinen tuota pienempää hoitamaan. Koko päivän on nukkunut ja koittanut saada vähän nestetasapainoa kuntoon.

Tää kuume-oksu-paska tauti tulee aina just sillon kun on näitä tapaamisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja ää:
Täällä on aika kuollutta...

Ootellaan vaan, jospa ne mammat saapuis kinkereiltään viimmestään illaksi meitä ilostuttamaan :D Ja viimmeset kömpii sitten kotia ja palstalle ehkä huomenna iltapäivään mennessä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Harmi kun oli niin kaukana.
No jospa taas Keuruulla kokoonnuttais kesällä. :D

Ei jessus, oottekste oikeesti kokkaroinu keuruulla? :laugh:

Eikös se keuruun tapaaminen ollu se helluntai-lahkolaisten telttajuhla tapaaminen? Ei siis varsinainen palsta tapaaminen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Harmi kun oli niin kaukana.
No jospa taas Keuruulla kokoonnuttais kesällä. :D

Ei jessus, oottekste oikeesti kokkaroinu keuruulla? :laugh:

Eikös se keuruun tapaaminen ollu se helluntai-lahkolaisten telttajuhla tapaaminen? Ei siis varsinainen palsta tapaaminen?

No mitäs sitten, voihan ihmiset tavata vaikka missä, palstalaisetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!

En tuntenut ketään, hyvin meni ja minulla ainakin oli kivaa :D

Ok. ootte te vaan aika reipasta sakkia, kun tuollai vaan "uskallatte" tavata, ei olis meikäläisestä siihen. Se on kans sellanen vika kun ei arvaa tehdä mitään kivaa spontaanisti , jospa oppisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!

Niin oli mullakin :D Sain vaan kauheen päänsäryn, oiskohan ollu ruuassa vikaa :whistle:

Etkös sinä jännittänyt sitä menemistä aika paljon ? Jospa se päänsärky johtuu siitä kun jännitys laukes!

Ok. ootte te vaan aika reipasta sakkia, kun tuollai vaan "uskallatte" tavata, ei olis meikäläisestä siihen. Se on kans sellanen vika kun ei arvaa tehdä mitään kivaa spontaanisti , jospa oppisin.

Ei muutakuin kokeilemaan :D

Eiköhän nuo lahkolaiset tapaa kaltaistaan populaatiota noissa telttatapaamisissa vuosittain, että tuskin siinä mitään se kummempaa on. Lahkokemut :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

Niin oli mullakin :D Sain vaan kauheen päänsäryn, oiskohan ollu ruuassa vikaa :whistle:

Mulla kans ihan kamala päänsärky.....

Yhteistyössä