J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Harmi kun oli niin kaukana.
No jospa taas Keuruulla kokoonnuttais kesällä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heti hiljenee kun huumekoira on pois palstalta monine eri nikkeineen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä en ole, kun en päässyt :kieh:
Mies makaa jossain hiton oksennus-paskannus-kuumetaudissa, eikä se ole kykeneväinen tuota pienempää hoitamaan. Koko päivän on nukkunut ja koittanut saada vähän nestetasapainoa kuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ää:Täällä on aika kuollutta...
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä en ole, kun en päässyt :kieh:
Mies makaa jossain hiton oksennus-paskannus-kuumetaudissa, eikä se ole kykeneväinen tuota pienempää hoitamaan. Koko päivän on nukkunut ja koittanut saada vähän nestetasapainoa kuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Harmi kun oli niin kaukana.
Ei jessus, oottekste oikeesti kokkaroinu keuruulla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Harmi kun oli niin kaukana.
Ei jessus, oottekste oikeesti kokkaroinu keuruulla?![]()
Eikös se keuruun tapaaminen ollu se helluntai-lahkolaisten telttajuhla tapaaminen? Ei siis varsinainen palsta tapaaminen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!
En tuntenut ketään, hyvin meni ja minulla ainakin oli kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!
Niin oli mullakinSain vaan kauheen päänsäryn, oiskohan ollu ruuassa vikaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!
Ok. ootte te vaan aika reipasta sakkia, kun tuollai vaan "uskallatte" tavata, ei olis meikäläisestä siihen. Se on kans sellanen vika kun ei arvaa tehdä mitään kivaa spontaanisti , jospa oppisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!
Ok. ootte te vaan aika reipasta sakkia, kun tuollai vaan "uskallatte" tavata, ei olis meikäläisestä siihen. Se on kans sellanen vika kun ei arvaa tehdä mitään kivaa spontaanisti , jospa oppisin.
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites meni , tunsitteko kaikki ennestään toisenne? Toivottavasti teillä oli kivaa!
Niin oli mullakinSain vaan kauheen päänsäryn, oiskohan ollu ruuassa vikaa
![]()