Ilman mua mies ois kuollut vuosia sitte, palkaksi jätti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies kärsi psykoottistasoisesta masennuksesta, yritti itsemurhaa useamman kerran ja pari kertaa meni ihan hilkulle ettei olisi onnistunutkin.

Nyt kun parisuhde kohtasi kriisin häipyi ukko mitään sanomatta, yrittämättä ratkoa ongelmia. Tässä kiitos siitä kun jaksoin hoitaa miwhen, korityöt, lapset, sit kun itse uuvuin ja mies on kunnossa, niin kusipää jätti edes kertomatta miksi. Kai mä oon kiukkunen kun en enää mitään jaksanut eikä mies sitä tajunnut ja auttanut

Miehelläsi ei välttämättä ole itsellään mitään keinoja ja voimiakaan lähteä ratkomaan parisuhdeongelmia vaan näki tilanteen - ehkä - niin että selviät helpommalla näin kun hän lähtee.

Mikäli teidän ero on lopullinen niin sun on nyt ymmärrettävä hakea itsellesi apua eli hoidat uupumuksesi kuntoon. Muutoinhan sinä selviät kyllä koska olet jo melkoisista koettelemuksista niin tehnyt.

Ja - psykoottistaustainen masennus ei lähde ihmisestä mihinkään eli ei siitä parannuta. Olo voi kohentua mutta se taipumus, ominaisuus on ja pysyy. Sen kanssa pitää oppia elämään.

No ei taatusti ajatellut että ap selviää helpommalla kun hänet hylätään raskaalla hetkellä...äijä ajatteli vaan omaa etuaan ja elämänsä helppoutta. Joo, kaikki tietää että masentuneen kanssa on raskasta, että se voi "tarttua" ja viedä ilon toisenkin elämästä. Mutta ei se ole oikeutus jättää eikä kohdella noin törkeästi.
Ap, katso nyt ainakin sen verran että äijä kantaa vastuunsa lapsista. Yritä saada itsellesi apua. Voimia!!

Yhteistyössä