Ilmalan juna-asema

  • Viestiketjun aloittaja maalta
  • Ensimmäinen viesti
maalta
Kultajuhliin pitäis päästä ja ajateltiin viedä auto Ilmalan asemalle ja nousta siitä junan kyytiin. Onkos Ilmalan asemalla parkkipaikkoja?? Tullaan karkkilan suunnasta, eli saapi ehdottaa muitakin juna-asemia mihin kannattais ajaa. Mikä asema on ennen Ilmalaa ?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23776152]Eipä kyllä taida olla mitään parkkipaikkoja, en ole ainakaan koskaan nähnyt. Ilmala on vain sellainen toimittajien juna-asema. Ilmalaa ennen on Huopalahti.[/QUOTE]
Ja huonosti on parkkipaikkoja Huopalahdessakin. Mitäs kautta ap on pääkaupunkiseudulle tulossa? Jos Vantaankosken radan suunnasta, niin mä kokeilisin jättää auton Vantaankoskelle. Tosin tuohon aikaan - siis jos juhlat alkaa about klo 18 - sielläkin voi olla paljon autoja parkissa. Myyrmäen asemalla on parkkipaikkoja, mutta muistaakseni maksullisia.
 
maalta
Oon tulossa joko Vihdintietä 120 tai sit Turun väylää eli 1 tietä. Kattelin et Pitäjämäen juna-asema ois kans lähellä 120 tietä, mut just se et löytyykö autolle parkkipaikkaa. Mitäs se paikallisjunamaksu on?
 
"vieras"
Hei, mitäs jos kokeilisit Leppävaaraa. Junaradan vieressä oleva ulkoparkkis varmaankin täynnä, mutta Sellossa on valtava parkkihalli. Ja Sello on siinä juna-asemalla. Leppävaarasta pääsee Helsinkiin junalla 12 minuutissa!
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23776231]Hei, mitäs jos kokeilisit Leppävaaraa. Junaradan vieressä oleva ulkoparkkis varmaankin täynnä, mutta Sellossa on valtava parkkihalli. Ja Sello on siinä juna-asemalla. Leppävaarasta pääsee Helsinkiin junalla 12 minuutissa![/QUOTE]
Meinasin ehdottaa samaa, mutta kuis pitkään Sellon parkkihalli on auki? Ap:n pitäisi varmaan yöllä saada auto sieltä poiskin.
 
Keittiönoita
Mä tiedän, mihin saisit autosi ilmaiseksi parkkiin, mutta seutulippu maksaa 4 € suuntaansa.
*muoks* 4 € maksaa junalippu kyllä Sellostakin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
maalta
Nyt jo ahdistaa. Pitäjämäki vai Leppavaara??? Tytär kavereineen haluaa kultajuhliin ja mä onneton lupauduin kuskiksi. En niin kauheen usein oo siellä helsingin seudulla ajellut, joten siksi jo ajatuskin ruuhkasta ahistaa ;). Saisko vielä joltakin sen junalipun hinnan. Kattelin, et pitäis varata tasaraha rahastajalle.

Kattelin enirosta et tos Pitäjämäen aseman lähellä ois joku urheilukenttä. Oiskohan siin parkkipaikkoja?
 
Keittiönoita
Nyt jo ahdistaa. Pitäjämäki vai Leppavaara??? Tytär kavereineen haluaa kultajuhliin ja mä onneton lupauduin kuskiksi. En niin kauheen usein oo siellä helsingin seudulla ajellut, joten siksi jo ajatuskin ruuhkasta ahistaa ;). Saisko vielä joltakin sen junalipun hinnan. Kattelin, et pitäis varata tasaraha rahastajalle.

Kattelin enirosta et tos Pitäjämäen aseman lähellä ois joku urheilukenttä. Oiskohan siin parkkipaikkoja?
Junalipun hinta riippuu siitä, jätätkö auton Helsinkiin vai Vantaalle tai Espooseen. Vantaalta ja Espoosta siis 4 €, en muista, paljonko on Helsingistä.

Jos tulet Vihdintietä, niin mä tarjoan sulle mahdollisuuden jättää autosi tuohon meidän vierasparkkikselle (asutaan noin 1 km Vihdintiestä). Olet "leikisti" meillä kylässä. Bussipysäkki on ihan parkkiksen vieressä ja siitä pääsee suoraan Helsinkiin. Seutulipun joudut maksamaan eli sen 4 € bussissa. Mä olen luultavasti itsekin lähdössä torille, joten jos et "pelkää" Keittistä, niin voin opastaa sut stadiin asti. Ja neuvoa myös, miten pääset sieltä takaisin tänne. Jos kiinnostaa, niin rekkaudu ja laita mulle y-viestiä.
 
maalta
En taida rekisteröityä tänne...oon niin kalkkis ja käyn täällä vain tälläisissa hätätapauksissa. En pelkää noitaa...minkä aikaan oot lähössa stadiin? Me oltais siellä Vihdintien varressa varmaanki tos viiden maissa.
 
Keittiönoita
En taida rekisteröityä tänne...oon niin kalkkis ja käyn täällä vain tälläisissa hätätapauksissa. En pelkää noitaa...minkä aikaan oot lähössa stadiin? Me oltais siellä Vihdintien varressa varmaanki tos viiden maissa.
Mä en ole vielä päättänyt lähtöaikaa, mutta periaatteessa voin lähteä milloin vaan. Hmm...mitenköhän mä saisin sulle annettua ajo-ohjeet tänne? Ootapa hetki....
 
Kegnuru
Miten olis tuo toisessa ketjussa mainitsemani Malmin Cittarin parkkipaikka?
Siellä on ilmainen parkkeeraus ulkotasolla 8 h, ja juna-asema on ihan vieressä. Eikä tarvitse seutulippua, ja junia kulkee hyvin:)
 
"tiina"
Oon tulossa joko Vihdintietä 120 tai sit Turun väylää eli 1 tietä. Kattelin et Pitäjämäen juna-asema ois kans lähellä 120 tietä, mut just se et löytyykö autolle parkkipaikkaa. Mitäs se paikallisjunamaksu on?
pitskussa pieni parkkis, mutta klo 17 jälkeen luulis olevan paikkoja.
Pitääkö mennä junalla? Muuten voisit jättää auton kisahallin parkkikselle, siitä ratikalla 5minuutissa keskustaan, tai vaikka kävellenkin ei mee paljon kauempaa.
 

Yhteistyössä