Ilmaiset silikonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä itte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan vaan vähän OT, ja tiedän, mä käyn hitaalla. Mut miten "strippaava Savanna" ja "Bannukakkua Savannan tapaan" nikit avaa saman profiilin?

Ps. Isot tissit on kivoja, ja niin on pienetkin.

Kiva kun ottaa 2-kymppisenä silikonit, sitten käy loppuelämänsä 5-10 vuoden välein uusissa leikkauksissa vaihdattamassa implantteja kun kapseloituvat ja kovettuvat, mahtaa olla kivan näköiset rinnat keski-iässä :x

Kiva kun ottaa 2-kymppisenä silikonit, sitten käy loppuelämänsä 5-10 vuoden välein uusissa leikkauksissa vaihdattamassa implantteja kun kapseloituvat ja kovettuvat, mahtaa olla kivan näköiset rinnat keski-iässä :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no silloin kun olen jo vanha ei niin väliä enää

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Ihan vaan vähän OT, ja tiedän, mä käyn hitaalla. Mut miten "strippaava Savanna" ja "Bannukakkua Savannan tapaan" nikit avaa saman profiilin?

Ps. Isot tissit on kivoja, ja niin on pienetkin.

magic :D

no, vaihtoin nikki vaan =)

:ashamed: No niin just. Mä käyn todella hitaalla tänään. Johtunee ehkä eilis illan juhlimisesta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mies sanoi nyt hänkin menee yks juttu pidentämään ja sielä rupee lukemaan sponsori by keppi

Miten mainostuspuoli? :o

Puolen vuoden uimahallikäyntivelvoite tai jotain?
Voi olla että jossain vaikka tavarataloissa tuote-esittelyä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mies sanoi nyt hänkin menee yks juttu pidentämään ja sielä rupee lukemaan sponsori by keppi

Parit helikopterit cittarin esiintymislavalla? ('Alan' välineethän ovat sinne jo tulossa..)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Parit helikopterit cittarin esiintymislavalla? ('Alan' välineethän ovat sinne jo tulossa..)

:laugh: :laugh:

Tai jos mainostajiksi valitaan vain nuoria sinkkuja joilla on vilkas seksielämä ja tykkäävät pukeutua seksikkäästi!!! Kyllähän se herättää kiinnostusta, et "miks v*tussa tuolla muijalla lukee rinnoissa www.automaailma.com"
Mut mua kiinnostaa et kauanko näitten pitää nuo tatskat säilyttää!

Hypegirls ja asiakasyritys luovat yhteistyössä mallin ulkoasun ja PR-ohjelman, jonka mukaan Hypegirl-malli edustaa asiakasyritystään tapahtumissa, kaupallisissa lehdissä sekä Hypegirlsin internetsivuilla.

näin lukee niiden nettisivuilla...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

Hypegirls ja asiakasyritys luovat yhteistyössä mallin ulkoasun ja PR-ohjelman, jonka mukaan Hypegirl-malli edustaa asiakasyritystään tapahtumissa, kaupallisissa lehdissä sekä Hypegirlsin internetsivuilla.

näin lukee niiden nettisivuilla...

Ja ei saa nuista palkkaa?? Vain ilmaiset silikonit??

Mietikkääs 100 h töitä, jos nyt olis joku huonohko promoottoripalkka 10 e/h niin se tekis jo 1000 e edestä VÄHINTÄÄN töitä ja tatska tississä. Tuossa ei luvata mitään esiml minkä merkkiset implantit saa (sillä on väliä), halvimmat lähtee jollan 2500 e, eli kuinka kannattava diili toi on loppujenlopuks...

nyt saat ilmaisen perä reikä p.non ku oikein pyllistät tietsikan kameraan...

sekä samalla osallistut ilmaiseen pe reikä hoonaukseen sekä ylikoko männän vaihtoon kesken torttu hoonauksen. ja ilmaiset JAFFAT kull. reikään...

Yhteistyössä