Ilmainen hormonikierukka???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarletta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus vuonna kivi Kotkassa sai ensimmäisen ilmaiseksi ( mä sain ) nyt sitten viime heinäkuussa kun laitatin sen uudestaan niin silloin maksoin siintä reilu 90e.. onhan tuo kertamaksuksi kallis muttä äkkiä se hintansa ottaa takas jos vain sopii =)

Olen saanut kaksi kertaa ilmaisen hormonikierukan, koska ne tuli "sairauden hoitoon". Siis mulla oli niin runsaat kuukautiset, että ne aiheutti anemiaa. En tiedä saisko pelkästään sanomalla, että on runsaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Helsingissä saa ensimmäisen kierukan ilmaiseksi (2008). Ei sairauden hoitoon, vaan ehkäisyyn.

Taannoin ollut aiheesta pinoja, oli muitakin kuntia, jotka jakaa ekan kierukan ilmaiseksi.

Porvoossa saa,ainakin kuparin

Nokialla saa ilmaisen hormonikierukan!

Jutun juju on siinä, että pitää antaa opiskelijan laittaa se paikoilleen. Siinä on samalla tottakai lääkäri paikalla opastamassa ja tarkistaa, että se tuli asennettua oikein. Ja opiskelija saa yrittää vain kerran: jos ei mene paikoilleen, niin lääkäri laittaa sen sitten (eli ei tarvii kestää hirveesti ylimääräistä ronklausta). Mulla opiskelija sai sen laakista paikoilleen ja ihan oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Mikä kunta nyt ilmaiseksi kierukoita jakelis.. Luulis olevan kuntien oma etukin että tulis mahdollisimman paljon lapsia...

Juu ei Nokialla vaan... Täällä muutenkin tehdään niin reikäpäisiä päätöksiä. Esim. hoitopaikkoja ei ole kaikille ja koulut pursuilevat kun on liikaa oppilaita. Mitä tekee kaupunki? Kaavoittaa ja myy muutaman kymmenen omakotitalotonttia ja sitten ihmettelee 2 vuoden päästä, että mistäs niitä lapsia on taas noin paljon tullut lisää... :o

Yhteistyössä