Illan suunnitelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Aattelin josko sitä laittas saunan lämpiää ja sen jälkeen katsois elokuvan, miltä kuulostaa, onks liian aikas mennä saunaan? :whistle:

Mies lähti jo puolenpäivän aikaan rillutteleen, eikä tietoo tuleeko ees yös kotiin, joten tarttis keksiä jotain kivaa tekemista itelle :/

Mä vaan söisin koko ajan ,enkä sais yhtään ylimäärästä syödä :ashamed:

Meillä mies lähtee kohta yövuoroon. Tyttö menee kahdeksan yhdeksän välillä nukkuun ja sitten alkaa mun oma aika. Nautin hiljaisuudesta ja syön jätskiä. Palstailen ja surffailen ja telkkariakin vois katsoa jos sieltä jotain katsottavaa tulee. =)

Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
mä katon ruusun aikaa ja syön jätskii varamaa koko yön :p mies kaverin polttareissa ja tulee joskus huomenna..

Luin tuosta mun aloituksesta että ostit ruusun.Siis oletin että ostit kukan ja ajat jonkun tuotantokauden koneelta katottavaksi :laugh:

Toivoisin, että sais olla yksin kokoillan ja käpertyä sohvalle ja nukahtaa vaikka telkkua katellen, jos huvittaa. Olis Oi ihana toukokuu -boxi odottamassa otollista aikaa.

Kuitenkin lasten ja miehen kanssa iltapuuhat ja saunassa käydään. Sitten lapset nukkuun, katon sivusilmällä hiljaa sohvalla kun mies vetää kaljaa ja odotan mielenkiinnolla raahautuuko tänään baariin, kun ei eilen menny. Siinä se menee hiljasuudessa jos hyvin käy ja sitten nukkuun. :(

Yhteistyössä