Illan rv-pino ja fiilikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisko 19+jotain...? Tai 18+?
No, paineet hieman alhaalla joten päästä heittää. Pissattaa, väsyttää ja häpyluu paukkuu :D
Ei jaksais odottaa että tulis ja menis se laskettu ja kaks viikkoo siihen päälle niin näkis tän murusen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
37+0 :heart: väsyttää, närästää ja etoo :D |O

Edellinen lapseni oli jo tuossa vaiheessa syntynyt, toivottavasti tämä menee pidemmälle =)
Ei olis sulla enää pitkä aika, varmaan jännittää :)

Kyllähän tuo päivittäin mielessä käy :D ...mutta toisaalta saattaa mennä viel se 5 viikkoakin :o

41+0 oikeesti |O
Hiukka alkaa kypsyttää jo tää ODOTUS :headwall: Eikä merkkiäkään, et poitsu haluis jo pois... tai no alaselkää särkeny tänään koko päivän mut oon jo tottunut siihen, et aina kun aattelee, et "joko nyt" niin oireet loppuu.
Tasan viikon päästä vasta ottavat yliaikakäynnille :x
Mulle voisitte sanoa, et kyllä tää joskus syntyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis:
15+0 ja hirmusti kiinnostaisi tietää kumpaa sukupuolta on tulossa =) Rakenneultra syyskuussa, että reilu kk vielä... Vointi kyllä itsessään hyvä =)

Mun oli pakko tästä saada tietää, että saisin varmistuksen tytöstä. Mutta poikahan se oli ja nyt oon saanut shoppailla yliin kyllin :p
Paljon olen saanut myös tutuilta vaatetta :)

38+1. Kaks päivää supistellu ja viime yön valvoin tuskissani. Sit aina lopahtaa. En jaksa enää. Pitäisi hoitaa isommat lapset myös ja tehdä kotityöt. Limaa valuu ja värkki tuntuu tippuvan pois, Saisi jo syntyä

Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
41+0 oikeesti |O
Hiukka alkaa kypsyttää jo tää ODOTUS :headwall: Eikä merkkiäkään, et poitsu haluis jo pois... tai no alaselkää särkeny tänään koko päivän mut oon jo tottunut siihen, et aina kun aattelee, et "joko nyt" niin oireet loppuu.
Tasan viikon päästä vasta ottavat yliaikakäynnille :x
Mulle voisitte sanoa, et kyllä tää joskus syntyy :D

*Ennustaa* syntyy ke-to välisenä yönä :saint:

Ai että!! Vanhasta tottumuksesta avasin tämän ja sit vasta tajusin että senkin hölmö, tuossahan se oma "masuyksiönvuokraaja" on ihan vieressä. Isänsä syöttää sille sosetta! :heart:

Jaksuja teille viimeisiin viikkoihin! :flower:

Bad Virgin, meidän poika kans pällöttää jalat alaspäin :D Tai tossa oikeella sivulla ne nyt taitaa olla, mutta aamulla ku herään, vauva istuu ku tatti jalat alaspäin ja pää vähän navan yläpuolella. Viikkoja mulla 29+3

Neuvola-lääkäri huomas sitten tänään kohdunsuun pehmenneen ja kaulaki oli lyhentyny 0.5cm, alko vähän jänskättämään kuinka käy :/

Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Bad Virgin, meidän poika kans pällöttää jalat alaspäin :D Tai tossa oikeella sivulla ne nyt taitaa olla, mutta aamulla ku herään, vauva istuu ku tatti jalat alaspäin ja pää vähän navan yläpuolella. Viikkoja mulla 29+3

Neuvola-lääkäri huomas sitten tänään kohdunsuun pehmenneen ja kaulaki oli lyhentyny 0.5cm, alko vähän jänskättämään kuinka käy :/

No, toivotaan että molemmat vauvelit kääntyy ja otahan iisisti niin poika pysyy mahassas vielä viikkoja =)

Yhteistyössä