Illan rupattelupino

Istuksin koneella. Muksut syö vielä sipsiä ja kattovat hulluja japanilaisia ja nauraa räkättävät :LOL: Mies tulee vasta 23pintaan... Lähtenyt jo viimeyönä 03 jälkeen :/ |O
Teetä tekis mieli, mutta kattilat ja vedenkeitin jo pakattu
 
lapsi nukkumassa, mies meni auttaa työkaveria muutossa. Mä makaan sohvalla ja kiroan kun telkkarista ei tule mitään hyvää katsottavaa...

Eli aika hyvää kuuluu. Pesin ekat pikkuvaatteet, jospa menis aika nopeammin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Meilläkin tytsy meni juuri nukkuun ja itse odottelen, että raparperipiirakka jäähtyy jotta pääsen sitä maistamaan :p

Teeveden laitoin juuri kiehumaan
Meillä ei ole mitään hyvää, oikeastaan se on vain hyvä asia :D
Ystävä toi raparpereja joten oli ihan pakko tehdä piirakka iltaherkuksi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onko kukaan muu hurahtanut FrontierVilleen? :snotty:
Minä! Aivan ihana peli.

Joo'o. Pakko oli tehdä tunnus tänne ku tuntuu niin moneen ketjuun olevan kuitenkin asiaa. Eli tämä on minun ensimmäinen viestini mustana. =)

Mies läks pyörällä tupakan ostoon, että eiköhän tuo kaljalla käy samalla. Itse ajattelin rueta kohta sämpylöitä nappasta pari iltapalaks, neiti nukkuu jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onko kukaan muu hurahtanut FrontierVilleen? :snotty:
Minä! Aivan ihana peli.

Joo'o. Pakko oli tehdä tunnus tänne ku tuntuu niin moneen ketjuun olevan kuitenkin asiaa. Eli tämä on minun ensimmäinen viestini mustana. =)

Mies läks pyörällä tupakan ostoon, että eiköhän tuo kaljalla käy samalla. Itse ajattelin rueta kohta sämpylöitä nappasta pari iltapalaks, neiti nukkuu jo.
FarmVilleä oon nakutellut jo useamman kuukauden ja tuo peli sai mut siitä irti, pelistä toiseen peliin :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
lapsi nukkumassa, mies meni auttaa työkaveria muutossa. Mä makaan sohvalla ja kiroan kun telkkarista ei tule mitään hyvää katsottavaa...

Eli aika hyvää kuuluu. Pesin ekat pikkuvaatteet, jospa menis aika nopeammin.
House alkaa kohta!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
lapsi nukkumassa, mies meni auttaa työkaveria muutossa. Mä makaan sohvalla ja kiroan kun telkkarista ei tule mitään hyvää katsottavaa...

Eli aika hyvää kuuluu. Pesin ekat pikkuvaatteet, jospa menis aika nopeammin.
House alkaa kohta!
Mulla on niin paljon jäänyt niitä kattomatta, että voisi hankkia niitä boxeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onko kukaan muu hurahtanut FrontierVilleen? :snotty:
on. :ashamed:
pitäis pakata ja siivota mutta FB:ssä ja täällä vielä vaan. tai no suurin osa hommista jo tehty. :D
Täällä sama homma. FB:ssa ja täällä :D Mun piti lopettaa jo pakkaaminen, kun on kaikki niin hyvällä mallillaan :wave: 2pvää pakannut ja sunnuntaina tulee muuttoauto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onko kukaan muu hurahtanut FrontierVilleen? :snotty:
Juu, eilen aloin pelaamaan kun kaveri pyysi naapuriksi. Nyt on pakko käydä koko ajan tekemässä jotain.. :D Täällä juuri ruoka valmistui, tyttö 2,5kk on väliunilla ennen iltasyöttöä. Itse odottelen Muodin Huipulle ja L-koodia. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja mipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onko kukaan muu hurahtanut FrontierVilleen? :snotty:
Juu, eilen aloin pelaamaan kun kaveri pyysi naapuriksi. Nyt on pakko käydä koko ajan tekemässä jotain.. :D Täällä juuri ruoka valmistui, tyttö 2,5kk on väliunilla ennen iltasyöttöä. Itse odottelen Muodin Huipulle ja L-koodia. :)
Mä aloin kanssa eilen illalla pelaamaan, mille tasolle oot kerennyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
lapsi nukkumassa, mies meni auttaa työkaveria muutossa. Mä makaan sohvalla ja kiroan kun telkkarista ei tule mitään hyvää katsottavaa...

Eli aika hyvää kuuluu. Pesin ekat pikkuvaatteet, jospa menis aika nopeammin.
House alkaa kohta!
Mulla on niin paljon jäänyt niitä kattomatta, että voisi hankkia niitä boxeja.
Mä en ole seurannut sitä pitkiin aikoihin... Pitäisköhän katsoa se...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja mipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Onko kukaan muu hurahtanut FrontierVilleen? :snotty:
Juu, eilen aloin pelaamaan kun kaveri pyysi naapuriksi. Nyt on pakko käydä koko ajan tekemässä jotain.. :D Täällä juuri ruoka valmistui, tyttö 2,5kk on väliunilla ennen iltasyöttöä. Itse odottelen Muodin Huipulle ja L-koodia. :)
Mä aloin kanssa eilen illalla pelaamaan, mille tasolle oot kerennyt?
8. Enpä oo juuri muuta tehnyt kun istunut koneella ja rupatellut tytön kanssa. :D

 

Yhteistyössä