Illan mitä päällä, lasissa, lautasella??-galluppi

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Harmaat bokserit ja Klamydian fanipaita (teepaitaversio).
Lautasella ei vielä mitään, illemmalla tacoja.
Lasikin on tyhjä, taidan hakea täydennyksen eli punaviiniä. Vissypullo on kyllä nenän edessä, se on liki täysi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;26778895:
Lautasella grillijuustoa ja eilen tehtyä paholaisen hilloa, lasissa siideriä ja päällä deadliest catch t-paita ja caprit.
HEEEEIII!!! Olisitko niin kultainen että laittaisit mulle tuon paholaisen hillon reseptin. Mä oon metsästäny kissojen ja koirien kanssa mutta googlettamalla löytyy niin sata erilaista että olis kivempi lähtee kokeilemaan jotain jonka joku "tuttu" on hyväksi havainnut.
 
[QUOTE="a p";26778950]Oi, paholaisen hillo ja paistettu/grillattu juusto on niiiiin hyvää! :p
Mäkin haluaisin ohjeen. :)[/QUOTE]

Jaajaa, pitäisikö sitä aloittaa ketju parhaat säilöntäohjeet. Tein meinaan tosi hyvää sinappista kurkkusalaattiakin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
"jenni"
[QUOTE="jenni";26779094]Lasissa somersby omenasiideriä+paljon jäitä. Lautasella oli itsetehtyä rukiista pitsaa jossa täytteenä kana,aurinkokuivattu tomaatti,vuohenjuusto ja rucola. :p[/QUOTE]

Ja päällä leoparditunika.
 
miul on päällä kylpytakki, en tiiä miks, en o käynt ees suihkus tai mitään. Lasissa Smirnoff vodkaa on the rocks, jotta saisin edes tämän yön nukuttua, ja lautasella makeita herneitä, joita piereskelen varmaan koko viikonlopun :) Kiva ilta :)
 

Yhteistyössä