"vieras"
Mulla musta mekko ja mustat leggarit. Lasissa(=tölkissä) kopparbergin mansikkasidua ja lautasella kohta pizzaa.. Nami
Nam! Munki on tehny pitkään mieli hyviä juustoja ja viiniä. Pitää joku viikonloppu laittaa juustotarjotin.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26778862:lasissa kylmää valkoviiniä ja lautasella erilaisia juustoja
HEEEEIII!!! Olisitko niin kultainen että laittaisit mulle tuon paholaisen hillon reseptin. Mä oon metsästäny kissojen ja koirien kanssa mutta googlettamalla löytyy niin sata erilaista että olis kivempi lähtee kokeilemaan jotain jonka joku "tuttu" on hyväksi havainnut.Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;26778895:Lautasella grillijuustoa ja eilen tehtyä paholaisen hilloa, lasissa siideriä ja päällä deadliest catch t-paita ja caprit.
Laitettu.HEEEEIII!!! Olisitko niin kultainen että laittaisit mulle tuon paholaisen hillon reseptin. Mä oon metsästäny kissojen ja koirien kanssa mutta googlettamalla löytyy niin sata erilaista että olis kivempi lähtee kokeilemaan jotain jonka joku "tuttu" on hyväksi havainnut.
Kitoooooos!!!Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;26778973:Laitettu.
Aloita vaanAlkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;26778988:Jaajaa, pitäisikö sitä aloittaa ketju parhaat säilöntäohjeet. Tein meinaan tosi hyvää sinappista kurkkusalaattiakin.