Illan ärsytyspino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
Minua ärsyttää juuri nyt:

* kävi vieraita jotka ei vahtineet yhtään jälkikasvuaan, sain siivota enemmän kuin taaperoni jäljiltä, vaikka kyseessä kouluikäiset lapset. Ne levitti kaikki taaperon lelut pitkin kämppää, kiipeili pöydillä, haki kaapista itse piparia (tässä vaiheessa alaleuka meinasi tipahtaa kun äiti ei komentanut ), naposteli IHAN koko ajan keksiä, karkkia ym. Tyhjät paketit jäi vaan kun ne lähti. Ja siis kahvipöytään tarjosin jäätelöä, pullaa ja pipareita ihan reilusti. Pöydässä ne ei syönyt paljon, mutta kun siirryttiin sovalle istuu ja jätin astiat pöydälle siksi aikaa kun ajattelin että aikuisten kera jutellaan, niin lapset pomppi pian sohvalle suut suklaassa. Tuli ihan olo että eikö niiden kotona ole karkkia? Ja kun äiti vielä valitti että heillä ei ole oikein kyläilykavereita (olivat meillä ekaa kertaa ), sain vaivoin nielaistua että "eipä ihme"

* dnan asiakaspalvelu on yhdelle läheiselle tökkinyt niin pahasti että tekisi mieli vaihtaa oma liittymä, mut kun ei millään viitsisi näpytellä numeroita uuden kortin muistiin

Mua ärsyttää se kun uusien talojen omistajilta lähtee mopo käsistä. Tykkään katsella nättejä uusia taloja ja pihapiirejä ja taas yhden iihastuttavan talon emäntä oli mennyt "koristelemaan" paikkoja vielä lisää. Voi kun ihmiset tajuais että less is more näissäkin asioissa. Tontille tulee nätti talo. Kohta kun se on valmis, ilmestyy ekat istustukset ja jotain nättejä koristeita. Kukkaruukkuja vaikka. Sitten niitä ruukkuja tulee lisää, vähän sitä sun tätä, yhtenäisestä tyylistä viis. Kukkapenkkejä tulee lisää, sinne sun tänne iloisena sekamelskana. Kohta ilmestyvät ristikot ja puutarhakääpiöt ja noin parin vuoden sisään upeasta talosta ja pihasta on tehty kamala, sekava sillisalaatti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ärsyttää se kun uusien talojen omistajilta lähtee mopo käsistä. Tykkään katsella nättejä uusia taloja ja pihapiirejä ja taas yhden iihastuttavan talon emäntä oli mennyt "koristelemaan" paikkoja vielä lisää. Voi kun ihmiset tajuais että less is more näissäkin asioissa. Tontille tulee nätti talo. Kohta kun se on valmis, ilmestyy ekat istustukset ja jotain nättejä koristeita. Kukkaruukkuja vaikka. Sitten niitä ruukkuja tulee lisää, vähän sitä sun tätä, yhtenäisestä tyylistä viis. Kukkapenkkejä tulee lisää, sinne sun tänne iloisena sekamelskana. Kohta ilmestyvät ristikot ja puutarhakääpiöt ja noin parin vuoden sisään upeasta talosta ja pihasta on tehty kamala, sekava sillisalaatti.

huoh, voi kun minä uuden talon omistajana jaksaisin tehdä edes sen yhden kukkapenkin. Taidan olla se toinen ääripää :(

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Mua ärsyttää melkeinpä kaikki asiat tänään :kieh:

Miten sä olisit emäntänä toiminut minun sijassani tänään?

Olisin kyllä avannu suuni ja ihan varmasti jotain sanonut.
Kun kyseessä jo kouluikäiset niin kyllä niillä itselläkin pitäis jo jotain käytöstapoja olla :(
Tympeää tuollainen ja vielä, kun olit pöydän laittanu nätisti herkkuja notkumaan niin olishan sen pitänyt riittää ja sen äidinkin lapsia kieltää.
Aika uskomattomia vieraita teillä..

Mutta siis jos tänään, kun mulla on ollu muutenkin häjy päivä niin jos olis tuollaisia vieraita ollu niin varmaan olisin räjähtäny..

Mut kuule kyllä meilläkin kävi yks viikonloppu tänä kesänä oikein mukava pariskunta yökylässä lapsensa kanssa..
Kakkavaipat jäi pitkin taloa ja maitoa lapsi läikytteli joka paikkaan. Rikkoi leluja ja kiusas meidän lapsia ym kivaa.. Ja minä sain juosta lapsen perässä, kun tämä äiti ei jaksanut.
Mutta totesin itselleni et eipä tuu tämä perhe enää yökylään, jos multa kysytään..

Niin ja nikkikin piti vaihtaa, kun sekin alkas nyppimään :snotty:

Yhteistyössä