Ilkka Kanervan naisellahan on ihan törkeen hyvä kroppa!

  • Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
Niinkato
Pakko hänen on pysyä viimeisenpäälle kauniina ettei piluilu jättäis, ei haittaa vaikka yerveys vähän menis..ps: en olis ilun kaa, panomies liikaa mun makuun mutta varmana hyvä "saalis"
 
"Hurutäti"
Hyvin on saanut kropan timmiksi. Ja mikä paha jos tykkää pitää pitkät hiukset vanhemmalla iälläkin? Ei tuo vielä sairaalloisen laiha ole, lihastakin näkyy olevan jne. Todella simpsakka tapaus. Voin kadehtia hyväntahtoisesti.

Olen nähnyt paljon pahempiakin "vanhoja pissiksiä". :D Tuo on tyylikäs jopa niihin verraten ja jos pystyisin, tekisin samoin. Noh, en jaksa..
 
"vieras"
Minun makuun pikkaisen liian hoikassa kunnossa. Mutta oiskohan vähän saanut kuitenkin lihaa luidensa päälle, oli kyllä tosi tosi hoikka yhdessä vaiheessa.. Tuosta kuvasta ei oikein saa selvää.
 
-
Minusta Kiikko on näyttävä nainen. Surullista, ettei silti tunnu kelpaavan Kanervalle, joka jatkuvasti vokottelee nuorempia sutturoita. Miksi tuollainen nainen katsoo moista peliä, saisi varmasti paljon parempaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Hyvävartaloinen on ja muutenkin vaikuttaa ns. järkevältä naiselta. Siksi en ymmärräkään miksi pysyy vuodesta toiseen tekstiviesti-Kanervan kanssa! Eikö häntä yhtään häiritse Ilkan tekstiviestiriippuvuus julkkistyrkkyjen suuntaan?
 

Yhteistyössä