N
Nina
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja justjust:Alkuperäinen kirjoittaja Hyi helv....!:Alkuperäinen kirjoittaja haloota:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi olla mutta Ike ehdotti joka tapauksessa alaikäiselle vierailua luonaan ja alkoi viestitellä tämän kanssa ihan omasta vapaasta tahdostaan. Oletko niin naivi että kuvittelet aikuisen miehen ryhtyvän viestittelemään nuoren tytön kanssa muuten vaan? Varmaan kutsui kotiinsakin ihan vaan kahvittelut mielessä. Mies on pelle, sairas ja omaa pedofiilisia taipumuksia. Pitäis vähintäänkin tajuta erota virastaan.
Kuvan perusteella se pimu ei näytä niin nuorelta. Sitten on olemassa ihmisiä, jotka ovat tekemisissä monen eri ikäisten kanssa jopa facebookissa. Ja poliitikot varmasti haluavat olla ystävällisiä kaikille.
Eivät laskelmoi sitä, kuka on ehkä vähän väärä rupatteluun. Sellainen on aika yleistä nykyisin netissä, ettei mietitä ikää välttämättä.
Tuo luokseen pyytäminen on mielikuvituksen tuotetta minun mielestäniKanerva hassutteli
Siinä meillä on oikein pedofiilin hyysääjä! Ai että oikein hassutteli...yök! Ja sinäkö muka tiedät paremmin kuin tyttö itse mitä Kanerva ehdotti!
aika paksua sultakin haukkua pedofiilin hyysääjäksi ihmistä, joka näkee asiassa toisenkin puolen! Ne tytön saamat viestit olivat mm. Seiskassa näkyvillä!
Itse olen sitä mieltä, että Ike teki tässä nyt raskaan virhearvioinnin, kun rupesi tuon julkisuutta hakevan tytsyn kanssa viestittelemään, mutta ei tuo tyttökään mikään pulmunen ole! Tyttö on itse sen jopa myöntänytkin, että rahan perässä juoksi! Ja julkisuuden myös, koska sehän se tuntuu olevan näiden pissisten haave! Enpä kyllä ilkeisi tyttönä naamaani näytellä missään ihan kohta!
Ja Iken hyysääminen jatkuu - vai teki raskaan virhearvioinnin! Mies joka jatkaa samaa rataa vuodesta toiseen ja nyt vielä ottaa kohteekseen alaikäisen ei ole terve!