Ilkka Kanerva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja justjust:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi helv....!:
Alkuperäinen kirjoittaja haloota:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi olla mutta Ike ehdotti joka tapauksessa alaikäiselle vierailua luonaan ja alkoi viestitellä tämän kanssa ihan omasta vapaasta tahdostaan. Oletko niin naivi että kuvittelet aikuisen miehen ryhtyvän viestittelemään nuoren tytön kanssa muuten vaan? Varmaan kutsui kotiinsakin ihan vaan kahvittelut mielessä. Mies on pelle, sairas ja omaa pedofiilisia taipumuksia. Pitäis vähintäänkin tajuta erota virastaan.

Kuvan perusteella se pimu ei näytä niin nuorelta. Sitten on olemassa ihmisiä, jotka ovat tekemisissä monen eri ikäisten kanssa jopa facebookissa. Ja poliitikot varmasti haluavat olla ystävällisiä kaikille.

Eivät laskelmoi sitä, kuka on ehkä vähän väärä rupatteluun. Sellainen on aika yleistä nykyisin netissä, ettei mietitä ikää välttämättä.

Tuo luokseen pyytäminen on mielikuvituksen tuotetta minun mielestäni :D Kanerva hassutteli

Siinä meillä on oikein pedofiilin hyysääjä! Ai että oikein hassutteli...yök! Ja sinäkö muka tiedät paremmin kuin tyttö itse mitä Kanerva ehdotti!

aika paksua sultakin haukkua pedofiilin hyysääjäksi ihmistä, joka näkee asiassa toisenkin puolen! Ne tytön saamat viestit olivat mm. Seiskassa näkyvillä!

Itse olen sitä mieltä, että Ike teki tässä nyt raskaan virhearvioinnin, kun rupesi tuon julkisuutta hakevan tytsyn kanssa viestittelemään, mutta ei tuo tyttökään mikään pulmunen ole! Tyttö on itse sen jopa myöntänytkin, että rahan perässä juoksi! Ja julkisuuden myös, koska sehän se tuntuu olevan näiden pissisten haave! Enpä kyllä ilkeisi tyttönä naamaani näytellä missään ihan kohta!

Ja Iken hyysääminen jatkuu - vai teki raskaan virhearvioinnin! Mies joka jatkaa samaa rataa vuodesta toiseen ja nyt vielä ottaa kohteekseen alaikäisen ei ole terve!

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähdenlennon tavoittelija:
no ei sillä teinitytölläkään ihan puhtaat jauhot tainnut ollu pussissa.. Tosin Iken ois ehkä kannattanut olla kirjoittamatta tytölle yhtään mitään.

Teinitytön motiivit on täysin sivuseikka. 60-vuotias ex-ministeri on nyt tässä jutussa se, jolla pitäisi olla huomattavasti suuremman elämänkokemuksensa nojalla kyky tehdä ratkaisunsa sen suhteen kenen kanssa aloittaa leikit.

Eikö sinullakaan tule mieleen, että juttu perustuu ihmisten likaiseen mielikuvitukseen ja tytön rahanahneuteen ja julkisuushakuisuuteen. Haluamme Tuksuja lisää tänne varmaankin?

Tunnetko yhtäkään teinityttöä, joka ei ainakin kerran elämässään olisi haaveillut tulevansa julkkikseksi?

Mitä sä itse tekisit, jos olisit ns. puutteessa ja uimarannalla tapaamasi 16-vuotias tuntematon poika alkaisi näyttää houkuttelevalta? Alkaisitko ehdotella pojalle siinä toivossa, että hän ei voi vastustaa kiusausta saada pesää aikuiselta naaraalta vai olisitko sitä mieltä, että etsit mieluummin omanikäisen miehen?

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Ja Iken hyysääminen jatkuu - vai teki raskaan virhearvioinnin! Mies joka jatkaa samaa rataa vuodesta toiseen ja nyt vielä ottaa kohteekseen alaikäisen ei ole terve!

:) En ole tiennyt että leikkimielinen matkaoppaaksi ilmoittautuminen on seksuaalirikos. Se huvittaa, että aletaan nyhjätä tyhjästä :D

no ei sillä teinitytölläkään ihan puhtaat jauhot tainnut ollu pussissa.. Tosin Iken ois ehkä kannattanut olla kirjoittamatta tytölle yhtään mitään.

Teinitytön motiivit on täysin sivuseikka. 60-vuotias ex-ministeri on nyt tässä jutussa se, jolla pitäisi olla huomattavasti suuremman elämänkokemuksensa nojalla kyky tehdä ratkaisunsa sen suhteen kenen kanssa aloittaa leikit.

Eikö sinullakaan tule mieleen, että juttu perustuu ihmisten likaiseen mielikuvitukseen ja tytön rahanahneuteen ja julkisuushakuisuuteen. Haluamme Tuksuja lisää tänne varmaankin?

Tunnetko yhtäkään teinityttöä, joka ei ainakin kerran elämässään olisi haaveillut tulevansa julkkikseksi?

Mitä sä itse tekisit, jos olisit ns. puutteessa ja uimarannalla tapaamasi 16-vuotias tuntematon poika alkaisi näyttää houkuttelevalta? Alkaisitko ehdotella pojalle siinä toivossa, että hän ei voi vastustaa kiusausta saada pesää aikuiselta naaraalta vai olisitko sitä mieltä, että etsit mieluummin omanikäisen miehen?

Tajuaisin että alaikäiseen sekaantuminen on rikos! Ei sullakaan taida olla kaikki muumit kotona....!

Alkuperäinen kirjoittaja halota:
Alkuperäinen kirjoittaja Nina:

:) En ole tiennyt että leikkimielinen matkaoppaaksi ilmoittautuminen on seksuaalirikos. Se huvittaa, että aletaan nyhjätä tyhjästä :D

Niin "leikkimielisestihän" se sunkin miehesi flirttaili netissä...

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:

Tajuaisin että alaikäiseen sekaantuminen on rikos! Ei sullakaan taida olla kaikki muumit kotona....!

Ei 16-vuotiaaseen sekaantuminen sentään rikos ole (ellei sekaantuja lapsen opettaja tai valmentaja), mutta huonoa käytöstä joka tapauksessa, jos kyse on siitä, että nuoren vähäistä elämänkokemusta hyödynnettään omien tavoitteiden saavuttamiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Niin teki. Ja jos sellainen mörökölli kykenee flirttailuntapaiseen sananvaihtoon, niin miksei Kanerva, joka on aika höntti. En minä sitä sinänsä kiellä, että hän fiksusti teki :D Ja hän on itse sanonut, ettei tiennyt tytön ikää... eihän se välttämättä niin ole, mutta aika sama sinänsä, kun ei niissä jutuissa sen kummempaa ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Niin teki. Ja jos sellainen mörökölli kykenee flirttailuntapaiseen sananvaihtoon, niin miksei Kanerva, joka on aika höntti. En minä sitä sinänsä kiellä, että hän fiksusti teki :D Ja hän on itse sanonut, ettei tiennyt tytön ikää... eihän se välttämättä niin ole, mutta aika sama sinänsä, kun ei niissä jutuissa sen kummempaa ollut.

Jos ei tiedä tytön ikää, niin henkkareiden kysyminen tai käynti optikolla usein auttaa. Jos on epävarma, niin kannattaa laskea itselle epäedullisemman vaihtoehdon varaan.

Jos ei tiedä tytön ikää, niin henkkareiden kysyminen tai käynti optikolla usein auttaa. Jos on epävarma, niin kannattaa laskea itselle epäedullisemman vaihtoehdon varaan.

Miksi Kanervan olisi pitänyt tietää ikä :D Olen vain vähän huolestunut ihmisten tavasta manipuloitua jonkun seiskalehden liioittelemasta asiasta.

Jos tuo tyttö haki pelkästään julkisuutta ja rahaa tuolla jutulla, niin se, mikä minusta on huolestuttavaa on, että meidän asioistamme on eduskunnassa päättämässä ihminen, 60-vuotias aikuinen, joka menee 16-vuotiaan teinitytön ansaan.. Hienoa Ike. Kyllä kansa on hyvissä käsissä, jos lapsetkin, puhumattakaan jostain Tukiaisesta, tätä kokenutta poliitikkoa onnistuvat kusettamaan ja pyörittelemään mielensä mukaan. Lisää vastuullisia tehtäviä Ikelle!!!

Ihmisten iästä vielä. Muistan omilta yläasteajoiltani 14-vuotiaan aidosti punatukkaisen tupakoivan 8-luokkalaisen, jolla oli jo hyvin selkeät silmärypyt! Ihan oikeasti jos ei tiedä ikää, niin ei kannata olettaa mitään. :(

Minua säälittää sen Kanervan nainen.
Muoks.Ja ite äijä pitäis kyl sulkea jonnekin kaappiin piiloon, pois julkisuudesta. Tai ehkä joku vois laittaa sille saldorajan kännyyn tai muuten alkaa vähän rajottaa kun se ei tunnu osaavan itte. Vähän turhan noloa miusta sen toiminta.

Miksi Kanervan olisi pitänyt tietää ikä :D Olen vain vähän huolestunut ihmisten tavasta manipuloitua jonkun seiskalehden liioittelemasta asiasta.

Sä oot toki tottunut noihin miehiin, jotka "kirjoittaa hetken mielijohteesta ihan mitä sattuu". :whistle: Toivottavasti sun miehes ei päätä mistään merkittävistä asioista tässä yhteiskunnassa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tuo tyttö haki pelkästään julkisuutta ja rahaa tuolla jutulla, niin se, mikä minusta on huolestuttavaa on, että meidän asioistamme on eduskunnassa päättämässä ihminen, 60-vuotias aikuinen, joka menee 16-vuotiaan teinitytön ansaan.. Hienoa Ike. Kyllä kansa on hyvissä käsissä, jos lapsetkin, puhumattakaan jostain Tukiaisesta, tätä kokenutta poliitikkoa onnistuvat kusettamaan ja pyörittelemään mielensä mukaan. Lisää vastuullisia tehtäviä Ikelle!!!

Peesaan kyllä tätä.

Ja toisekseen, mua säälittää ihan mahdottomasti se Iken Elina. Ja tuskinpa Iken lapsetkaan isänsä tekosille hurraavat.

Sä oot toki tottunut noihin miehiin, jotka "kirjoittaa hetken mielijohteesta ihan mitä sattuu". :whistle: Toivottavasti sun miehes ei päätä mistään merkittävistä asioista tässä yhteiskunnassa. :xmas:

Älä huoli, ei päätä. Eikä nyt ihan mitä sattuu kirjoita, mutta jonkun mielestä voisi olla arveluttavampaa kuin hänen itsensä mielestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja gf:

Peesaan kyllä tätä.

Ja toisekseen, mua säälittää ihan mahdottomasti se Iken Elina. Ja tuskinpa Iken lapsetkaan isänsä tekosille hurraavat.

Mä taas en tajua ollenkaan sitä Iken Elinaa. Ilmeenkään värähtämättä hän edustaa julkisuudessa tuollaisen pellen rinnalla. Ei taida olla kaikki kotona hänelläkään, ei kukaan terveen itsetunnon omaava jatka tuollaista suhdetta! Ja kun tämä oli ties monesko kerta kun Ike "vähän hölmöilee". Kyse on kyllä jostain vakavammasta, riipuvuudesta tietynlaiseen seksistiseen vallankäyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja gf:

Peesaan kyllä tätä.

Mä taas en tajua ollenkaan sitä Iken Elinaa. Ilmeenkään värähtämättä hän edustaa julkisuudessa tuollaisen pellen rinnalla. Ei taida olla kaikki kotona hänelläkään, ei kukaan terveen itsetunnon omaava jatka tuollaista suhdetta! Ja kun tämä oli ties monesko kerta kun Ike "vähän hölmöilee". Kyse on kyllä jostain vakavammasta, riipuvuudesta tietynlaiseen seksistiseen vallankäyttöön.

Ei ole tervettä että joku "tukee miestään kriisin keskellä" kuten edellisen kohun yhteydessä Elinasta kerrottiin. Tilanteessa jossa naisen pitäisi tuntea vihaa ja pettymystä, hän vain tyynesti edustaa kelvottoman ukon rinnalla. Ei hemmetti, rajansa kaikella! Ikäänkuin Ike yhtäkkiä olisi uhri ja häntä pitäisi sääliä. Ja tämä säälijä ja tukija on vielä nainen jota hän on syvästi loukannut! Oksettavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta:

Repesin nauruun!

Asia varsinaisesti ei ole hauska, lähinnä tragikoominen.

Tätä minäkin ihmettelen. En ole juttua lukenut, mutta kyllä minusta aika paljon kertoo se, että tyttö on itse pyytänyt Iken kaverikseen. Miettikää nyt oikeasti!!

Mä en tiedä tästä sopasta mitään mutta tuli mieleen, jospa tuo Iken faceprofiili on feikki. (Mun miehelle on joku tehnyt feikkiprofiilin.)

Miksei Ike sitten puolusta itseään jos faceprofiili on feikki, päinvastoin hän kertoo muistavansa viestittelyn "hämärästi".

mitä tässä kohussa nyt on oikeesti tapahtunut? Mikä seksuaalirikos tässä on tapahtunut? Niin, just: ei mikään! Teinipissis pyytää 60-vuotiasta ukkoa fb-kaveriksi ja tämä suostuu. Teinix viesteilee 60-vuotiaan ukon kanssa, joka tarjoutuu paikallisoppaaksi, jos teinix tulee Turkuun. Niin? Siis mikä tässä nyt on niin kauheeta ja pöyristyttävää? Se, että teinix sen jälkeen alkoi nyhtää rahaa Seiskalta ja myi tarinansa onkin jo toinen juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Nyt on mennyt aloittajallakin puurot ja vellit sekaisin. Luin juuri äsken seiskan jutun ja kaikestahan paistaa kauas se, että tyttö on tarkoituksella hakeutunut Kanervan kanssa juttuun.

Kanervan jutustelu on normaalia juttelua ja pentu on tehnyt asiasta omassa mielessään sellaisen haloon, että sai puhtia ilmoittaa Seiskaan. Eikö silloin hälytyskellot soi jokaisella, kun "uhri" esiintyy mahdollisimman edustavissa kuvissa julkisuutta hakien.

Facebookissa tyttö kehuu kavereille kuinka halusi rahaa jutulla.

nii just. ei saa kiusata ilkkaa

Se on aika sääli, kun ihan kakaratkin yrittää jo seurata fingerroosin, tuksun sun muiden jalan jälkiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Yök:
Uskomatonta että jonkun muun kohdalla puhuttaisiin netissä metsästävästä pedofiilista, mutta Kanervan kohdalla asiasta vaietaan. Tyttö on 16-vuotias!!! Voi helv... minkä pellen Kanerva itsestään tekee ja silti vaan jatkaa virassaan. Vastaavassa tilanteessa jonkun naisen poliittinen ura olisi ollut jo kauan sitten historiaa. Eikä tyyppi tajua edes itse erota! Puhumattakaan että sen eukko edustaa Kanervan rinnalla ilmeenkään värähtämättä vaikka mies on täys p.....!

Enpä tiiä tosta nais-asiasta. Marja Tiura se vaan porskuttaa ja meinaa jatkokaudellekin ryhtyä, vaikka epäilty ties mistä vilunkipelistä.

Yhteistyössä