ilkiä miniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
Mä luulin että anopin ja mun välit ois ny melko ok. ihmettelin päivällä ku käväsin siellä että miks se juttelee niin oudosti. Vanhimmalta tyttäreltä tulikin sit selitys.

mun mies ja anoppi menivät tänään Helsinkiin lentokoneella, kälyni oli hommannut lentotiketit ja ne tuli sähköpostiin. Olin maininnut anopille nähneeni net, ku samaan sähköpostiin tulee mullekkin välillä jotain.
Mies ei sit saanu heti niitä tulostettua (ei kai kerinnyt) niin anoppi oli päätellyt että mä oon tuhonnu ne tiketit. Ja sit ku ne tiketit oli saatu tulostettua niin päätteli etten ollut onnistunut tuhoamisessa. Tuota se oli tyttärelleni höpötellyt
Eli tein minä mitä tahansa tai olin tekemättä, ni en kelpaa anopille. Ja aina vika on mussa.
No, empä taida mennä käymään siellä vähään aikaan, ku käynneistä ei tuu itelle kuin paha mieli. Anoppi on mestari satuttaan sanoillaan, suututtanut puoli kylää.. mutta vaikka tietää että se on iänpäivän ollu teräväkielinen, ni aina välillä se satuttaa. Nykyään onneksi harvemmin ku nuorena miniänä.. mut että ei luota miniään tuon vertaa :( niinku mä oisin tuhonnu sen tai ees miehenikään tavaroita, tai jonkun muun

Ehkä anoppisi ajatteli ensimmäisenä miten hän itse olisi toiminut tilanteessa, jossa aviomies on äitinsä kanssa reissuun lähdössä. Minusta tapaus kertoo enemmän anopistasi kuin sinusta. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Ehkä anoppisi ajatteli ensimmäisenä miten hän itse olisi toiminut tilanteessa, jossa aviomies on äitinsä kanssa reissuun lähdössä. Minusta tapaus kertoo enemmän anopistasi kuin sinusta. :hug:

en mä omiksi syikseni niitä ottanutkaan. Mut ku oon toivonu kohta parikytvuotta että voisin olla ystävä anopin kanssa. Ja että se arvostais mua eikä piikittelis tai muuten sanois ilkeästi. Mut nähtävästi turha toivo. Mut em mä luullut että se mua noin kauhiana ja epäluotettavana pitää :(
No, tää kirpasee taas jonkinaikaa, mut paljon enemmän ku esim edellinen suolia ja rapaa-sanomiset

No höh :/ aika mielenkiintosta, että hänen tyttärensä kuitenkin kertoi sulle. Siis ihan hyvähän se ehkä oli, mutta aika...hmm...
Mut Leija sanoi aika hyvin, tapaus kertoo enemmän anopistas, ku susta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
No höh :/ aika mielenkiintosta, että hänen tyttärensä kuitenkin kertoi sulle. Siis ihan hyvähän se ehkä oli, mutta aika...hmm...
Mut Leija sanoi aika hyvin, tapaus kertoo enemmän anopistas, ku susta ;)

Ei ku anoppi oli noita höpissy MUN tytölle. Mut anopista antaa kuvaa se että tyttönsä perheineen on viettänyt toisessa mummolassa yl pari viikkoa, sit ajavat tätä kautta ja ovat nykyään yhden yön yli äitinsä luona.. kälyni onkin sanonut mulle että hä tulee äitinsä kans toimeen sen takia ku asuvat toisessa päässä Suomea

Yhteistyössä