IL uutisoi näyttävästi kun suomalainen haukkui Egyptiläistä. Video etusivulla toista päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä lauseita joku suvakki copypastailee?
Tämä on ainakin kymmenessä ketjussa juuri samanlaisena..face palm

Missä ap olit eilispäivän? Sun olis pitänyt olla näkemässä palstan meininki. Ei yhtään mamujankkaajia, paria mustaa palstalaista lukuunottamatta. Tuli siis selväksi että yks ja sama no-life on kaiken palstamamutuksen takana. Olitko suljetulla ja karkasit sieltä? Tekikö palstatauko hyvää? Ei ilmeisesti, koska heti kun palasit, teit kymmenkunta uutta mamukeskustelua. Voi raukka.

Tämä on ainakin kymmenessä ketjussa juuri samanlaisena..face palm

Missä ap olit eilispäivän? Sun olis pitänyt olla näkemässä palstan meininki. Ei yhtään mamujankkaajia, paria mustaa palstalaista lukuunottamatta. Tuli siis selväksi että yks ja sama no-life on kaiken palstamamutuksen takana. Olitko suljetulla ja karkasit sieltä? Tekikö palstatauko hyvää? Ei ilmeisesti, koska heti kun palasit, teit kymmenkunta uutta mamukeskustelua. Voi raukka.
Kuten jo jossain ketjussa sanoin (joo nimenomaan, MINÄ sanoin. En yritä esittää että joku muu olisi tätä samaa viestiä kirjoittanut), niin sehän se pointti just on että olen tämän saman viestin moneen ap:n tekemään ketjuun laittanut.

Ja kuten jo aiemmin olen sanonut. Mistä päättelet että olen suvakki, kun en ole millään muotoa ottanut kantaa maahanmuuttajiin/pakolaisiin? En ole kirjoittanut maahanmuuttajista/pakolaisista yhtikäs mitään.

Sitten se mielenkiintoisin kohta... Miten ihmeessä sinä olet "jo pitkään" seurannut minun jankkaamista, jos tänä aamuna ensimmäisen kerran tuon "peruslauseeni" kirjoitin? :D :D

Mut kiitos hyvistä nauruista jokatapauksessa.

Kuten jo jossain ketjussa sanoin (joo nimenomaan, MINÄ sanoin. En yritä esittää että joku muu olisi tätä samaa viestiä kirjoittanut), niin sehän se pointti just on että olen tämän saman viestin moneen ap:n tekemään ketjuun laittanut.

Ja kuten jo aiemmin olen sanonut. Mistä päättelet että olen suvakki, kun en ole millään muotoa ottanut kantaa maahanmuuttajiin/pakolaisiin? En ole kirjoittanut maahanmuuttajista/pakolaisista yhtikäs mitään.

Sitten se mielenkiintoisin kohta... Miten ihmeessä sinä olet "jo pitkään" seurannut minun jankkaamista, jos tänä aamuna ensimmäisen kerran tuon "peruslauseeni" kirjoitin? :D :D

Mut kiitos hyvistä nauruista jokatapauksessa.

Ja millä perusteella kuvittelet, että yksi postaa kaikki mamuja arvostelevat ketjut. en ole ap mutta olen aloittanut yhden eri ketjun...

Suvakeille on ominaista kuvitella, että pakolaisia vastustavia on vain muutana...heitä on 80 % suomalaisista

Kiitos hyvistä nauruista "vain suvakki voi yleistää noin paljon"

Ja millä perusteella kuvittelet, että yksi postaa kaikki mamuja arvostelevat ketjut. en ole ap mutta olen aloittanut yhden eri ketjun...

Suvakeille on ominaista kuvitella, että pakolaisia vastustavia on vain muutana...heitä on 80 % suomalaisista

Kiitos hyvistä nauruista "vain suvakki voi yleistää noin paljon"
Pitäiskö mun copypastettaa se kirjoitukseni uudestaan kun et ilmeisesti tajunnut vieläkään vaikka sen olet ilmeisesti monta kertaa täällä nähnyt? :D Eilen oli ap selvästi muualla, koska täällä ei ollut juuri lainkaan mamujankkausta. Tänään taas sama meininki jatkunut ihan hulluna. Ei sun hoksottimet soi yhtään?

Ja ei tietenkään ap ole Suomen, tai edes kaksplussan, ainoa rasisti. Se nyt on ihan selvä. Selvää nyt vain on myös se, että yks ja sama henkilö spämmää aika ahkerasti mamuaiheesta täällä. ;)

Montako kertaa mun pitää sanoa etten ole suvakki. Ymmärryksessä jotain vikaa?

Loistavaa. Tälle solvaajalle pitäisi antaa muhkea palkkio siitä hyvästä, että tällä tempauksella Suomi säästää veronmaksajien rahoja satojatuhansia euroja. Eiköhän muutama elintasosurffari muuta turistimatkansa kohdetta tämän uutisen luettuaan. Iso kiitos rasistille ja lehdelle, joka uutisoi tapauksesta näyttävästi.

Yhteistyössä