IL tutki: Pettäjä ei jää kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
"Pettäjän tie on tuskainen ja käy harhaan. Vei valhe sun mun elon ainaisen", lauletaan Erkki Laulokarin tunnetussa tangossa.

40 vuotta vanhan laulun sanoma ei ole vanhentunut. Mikään ei ole muuttunut: suomalaiset pettävät ja tulevat petetyiksi.

Iltalehden teettämän tutkimuksen tulokset eivät yllätä myöskään seksologi ja tutkimusprofessori Osmo Kontulaa.

- Samanlaisiin lukuihin olen päätynyt omissa tutkimuksissanikin, Kontula toteaa.
Kontulan mukaan on virheellistä ajatella, että oman kumppanin pettäminen johtuisi vain tyytymättömyydestä yhteiseen suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
kyllä mä olen harkinnut pettämistä nimenomaan siksi, että olen tyytymätön nykyisessä liitossani..

Niin? Tuossa lukikin, että on virheellistä kuvitella, että johtuisi VAIN siitä. Muitakin "syitä" voi hyvin olla.

Mulla on illalla treffit rakastajan kanssa. Oma liitto toimii muuten, mutta seksi on niin huonoa. Tyyliin pisto, poisto ja ravistus. Sitä haluaa vaan kunnon seksiä silloin tällöin. Ei mulla ole tunteita rakastajaani kohtaan. Se on pelkkää seksiä. Turha tuomita.. Mä en tätä kadu.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on illalla treffit rakastajan kanssa. Oma liitto toimii muuten, mutta seksi on niin huonoa. Tyyliin pisto, poisto ja ravistus. Sitä haluaa vaan kunnon seksiä silloin tällöin. Ei mulla ole tunteita rakastajaani kohtaan. Se on pelkkää seksiä. Turha tuomita.. Mä en tätä kadu.
Ehkei miehesi vain jaksa satsata sinuun, kun rakastajattaren kanssa peuhaaminen vie kaikki voimat ;)

Puoli vuotta jo salainen suhde eikä kummankaan puolisot huomaa mitään.. Minulla pystyynkuollut suhde, mutta ettei miehenkään vaimo ole mitään huomannut, sitä kieltämäti välillä ihmettelen.. mut 24v yhdessä, ehkä vaimo ei niin välitäkään huomata..

Yhteistyössä