Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos kivoista vinkeistä :flower: ! Heti kun mä poksahdan ja päästään kulkemaan, niin mä alan kytätä tarjouksia joka paikasta. Olkoon vaikka olohuone täynnä laattaa ja kylppärikaappia, mutta pakko se on tuolla kympillä selvitä. Onhan se hitto soikoon iso raha. Täytyy luopua siitä toivosta että muuta saataisiin tuolla rahalla, niin sitten on positiivinen yllätys jos jääkin muutama satanen yli ja saatais meen vessaankin laatat.
Voi kun vielä pääsis alkuun tuon rempan kanssa. Se kun on alkanut oikeesti stressaamaan kun ei olla alkua pidemmällä ja meen kylppäri on oikeesti aivan karmea tällä hetkellä. Suihkunurkassakin haisee ihan selvästi homeelta :x
Alkuperäinen kirjoittaja tuire:En lukenut koko ketjua läpi, mutta taloyhtiöissä kylppärin vesieristeet maksaa taloyhtiö. Työn osuuden joudutte maksamaan itse.
Meillä tehtiin kerrostalossa vuosi sitten kylppäriremppa ja vesieriste aine maksoi 580 euroa, jonka siis sain taloyhtiön tililtä takaisin.
Omakotitalossa on tietty kaikki maksettava ihan itse =)
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos kivoista vinkeistä :flower: ! Heti kun mä poksahdan ja päästään kulkemaan, niin mä alan kytätä tarjouksia joka paikasta. Olkoon vaikka olohuone täynnä laattaa ja kylppärikaappia, mutta pakko se on tuolla kympillä selvitä. Onhan se hitto soikoon iso raha. Täytyy luopua siitä toivosta että muuta saataisiin tuolla rahalla, niin sitten on positiivinen yllätys jos jääkin muutama satanen yli ja saatais meen vessaankin laatat.
Voi kun vielä pääsis alkuun tuon rempan kanssa. Se kun on alkanut oikeesti stressaamaan kun ei olla alkua pidemmällä ja meen kylppäri on oikeesti aivan karmea tällä hetkellä. Suihkunurkassakin haisee ihan selvästi homeelta :x
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos kivoista vinkeistä :flower: ! Heti kun mä poksahdan ja päästään kulkemaan, niin mä alan kytätä tarjouksia joka paikasta. Olkoon vaikka olohuone täynnä laattaa ja kylppärikaappia, mutta pakko se on tuolla kympillä selvitä. Onhan se hitto soikoon iso raha. Täytyy luopua siitä toivosta että muuta saataisiin tuolla rahalla, niin sitten on positiivinen yllätys jos jääkin muutama satanen yli ja saatais meen vessaankin laatat.
Onko teille tehty kosteustutkimusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Noita kylppärin kalusteita kannattaa kattoo jostain pienemmistä liikkeistä, saa tosi paljon halvemmalla, kuin rautakaupasta. Mun yksikin kaveri otti niiden vessaan tosi hienon puisen peilikaapin, jossa oli valo "lippa" päällä + allaskaapin ja hintaa ei ollut kuin 120?, vastaava oli puustellissa n. 500? ilman asennusta. Ainakin Merite keittiön kalusteet on halpoja, mutta aivan yhtä laadukkaita kuin muutkin, valikoimakin on hyvä. Noita Meriten kalusteita myy monet pienemmä kalusteliikkeet..
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen :nii muista ottaa töistä kuitit, niitähän saa vähentää verotuksessa!
Alkuperäinen kirjoittaja tuire:En lukenut koko ketjua läpi, mutta taloyhtiöissä kylppärin vesieristeet maksaa taloyhtiö. Työn osuuden joudutte maksamaan itse.
Meillä tehtiin kerrostalossa vuosi sitten kylppäriremppa ja vesieriste aine maksoi 580 euroa, jonka siis sain taloyhtiön tililtä takaisin.
Omakotitalossa on tietty kaikki maksettava ihan itse =)
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos kivoista vinkeistä :flower: ! Heti kun mä poksahdan ja päästään kulkemaan, niin mä alan kytätä tarjouksia joka paikasta. Olkoon vaikka olohuone täynnä laattaa ja kylppärikaappia, mutta pakko se on tuolla kympillä selvitä. Onhan se hitto soikoon iso raha. Täytyy luopua siitä toivosta että muuta saataisiin tuolla rahalla, niin sitten on positiivinen yllätys jos jääkin muutama satanen yli ja saatais meen vessaankin laatat.
no sithän ei voi tietää kuinka paljon joutuu purkamaan, ja riittääkö kylppäriremppa. siis jos home ihan haisee!sehän voi olla viereisissä seinissä yms.
täälläpäin ainakin liikkeet varastoi laattoja jos käyttö ei ole heti. yksikin liike lupaa vuoden ilmaisen säilytyksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Iines79 harmaana:Meillä maksoi kylppäriremppa 2500 kerrostalokämppään. Tosin, ei saunaa ja kylppäri oli pieni. Mukana on kaikki, laatat, kosteuseristeet, ja remppamiehen työn osuus. Me ostettiin seinälaatat Rautiasta kun löydettiin tarjouserä ja lattialaatat K-Raudasta (samanlailla tarjouserä). Kyllä pystyy hyvin säästämään, jos ei kaikki tarvi olla viimisen päälle desingiä. Kannattaa myös katsoa ihan rautakaupoista (just KRauta yms.), koska niissä on kivoja trendikkäitä laattoja halvemmalla kun erikoisliikkeissä.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos kivoista vinkeistä :flower: ! Heti kun mä poksahdan ja päästään kulkemaan, niin mä alan kytätä tarjouksia joka paikasta. Olkoon vaikka olohuone täynnä laattaa ja kylppärikaappia, mutta pakko se on tuolla kympillä selvitä. Onhan se hitto soikoon iso raha. Täytyy luopua siitä toivosta että muuta saataisiin tuolla rahalla, niin sitten on positiivinen yllätys jos jääkin muutama satanen yli ja saatais meen vessaankin laatat.
no sithän ei voi tietää kuinka paljon joutuu purkamaan, ja riittääkö kylppäriremppa. siis jos home ihan haisee!sehän voi olla viereisissä seinissä yms.
täälläpäin ainakin liikkeet varastoi laattoja jos käyttö ei ole heti. yksikin liike lupaa vuoden ilmaisen säilytyksen.
Vautsi, kiitos tuosta varastointivinkistä =) .
Tuosta purkamisesta: meillä todennäköisesti joudutaan noita seiniä purkamaan muutenkin. Kun siis alkuperäiset muovitapetit on seinissä ja mitä naapureiden kokemuksia olen kuunnellut, niin ne tapetit ei ihan suosiolla irtoa. Eli seinää on irronnut mukana ja siksi pitänyt vaihtaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Kiitos kivoista vinkeistä :flower: ! Heti kun mä poksahdan ja päästään kulkemaan, niin mä alan kytätä tarjouksia joka paikasta. Olkoon vaikka olohuone täynnä laattaa ja kylppärikaappia, mutta pakko se on tuolla kympillä selvitä. Onhan se hitto soikoon iso raha. Täytyy luopua siitä toivosta että muuta saataisiin tuolla rahalla, niin sitten on positiivinen yllätys jos jääkin muutama satanen yli ja saatais meen vessaankin laatat.
Vautsi, kiitos tuosta varastointivinkistä =) .
Tuosta purkamisesta: meillä todennäköisesti joudutaan noita seiniä purkamaan muutenkin. Kun siis alkuperäiset muovitapetit on seinissä ja mitä naapureiden kokemuksia olen kuunnellut, niin ne tapetit ei ihan suosiolla irtoa. Eli seinää on irronnut mukana ja siksi pitänyt vaihtaa![]()
No jos se on alkuperäinen, niin ne levyt pitääkin purkaa että saadaan rakenteet vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Laatoitukseen tarvitaan juoksut paljon tiheämpään kuin tapettiin...
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:No tuota melkoista luksusta täytyy olla, koska meidän kylppäriremppa tulee maksamaan korkeintaan 3000-4000euroa!
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:No tuota melkoista luksusta täytyy olla, koska meidän kylppäriremppa tulee maksamaan korkeintaan 3000-4000euroa!
meillä ei tainnu mennä etes nuin "paljoa"!! että tosiaan aika luksusta vissiin olette laittamassa?!
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:No tuota melkoista luksusta täytyy olla, koska meidän kylppäriremppa tulee maksamaan korkeintaan 3000-4000euroa!
meillä ei tainnu mennä etes nuin "paljoa"!! että tosiaan aika luksusta vissiin olette laittamassa?!
Ei me olla. Vaan naapurit on. HEILLÄ menee matskuihin se kymppitonni ja siihen vielä työt päälle. Mua vaan alkoi pelottamaan just noiden töiden kustannukset. Jos tosiaan pelkkään vesieristystyöhön menee lähes 2000?. Ja naapuri sanoi että työmiestä ei paikalle saa alle 35?/h +alv. Niin jos nuo pitää paikkansa, niin meneehän jo pelkkiin työkustannuksiin ihan hemmetinmoinen osa budjetista.
Naapurit itse veikkasivat että n. 20 000? tulis heillä yhteensä menemään...jos riittää!