K
kiitollinen...
Vieras
kuopus 1v1kk heräilee öisin. Sinänsä ei olisi ongelma kun olen tottunut jo esikoisen kanssa heräämään jatkuvasti(ei tosin enää, paitsi sillointällöin). Tilanne siis tämä: tyttö 1v1kk alkoi vajaa 1veenä nukkumaan suht hyvin(1-2krt heräsi öisin, joskus nukkui jopa aamuun). Nyt yhtäkkiä alkaneet älyttömät raivarit, ei tyynny enää sänkyynsä ja on pakko nostaa viereen. Nyt ei tyynny enää viereenkään vaan ähisee ja pyörii, joskus itkeskelee. Tyttö on todella allerginen(suolistoper.allerg.) mutta en usko minkään ruoka-aineen tuota aiheuttavan kun ei päivisin tule mtn oireita. Vehnäaltistus on menossa kylläkin juuri. Liikkumaan oppimisesta ei taida myöskään olla kysymys. Neiti on peppukiitäjä, ei konttaile tai kävele vielä, polvilleen nousee.
Olen yrittänyt unikoulua joka esikolla toimi osittain, tämän neidin kanssa ei sitten millään. Vinkkejä, mitä ihmettä tää vois nyt olla? jokin vaihe? mikä voisi toimia?
Vähän on koko perheen unet nyt hakusessa... varsinkin tytön omat unet
Olen yrittänyt unikoulua joka esikolla toimi osittain, tämän neidin kanssa ei sitten millään. Vinkkejä, mitä ihmettä tää vois nyt olla? jokin vaihe? mikä voisi toimia?
Vähän on koko perheen unet nyt hakusessa... varsinkin tytön omat unet