Ikuisuusaihe, mutta kertokaa nyt mielipiteenne aiheesta mitä ihmettä mies tarkoittaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulkkia pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulkkia pliis

Vieras
Ollaan tunnettu kaksi ja puoli vuotta, opiskellaan yhdessä.
Mies on ollut koko ajan flirtti, ja tiedän että olen hänelle tärkeä, on sen sanonutkin monesti. Kehuu ja ylistää mua, soittelee jos en ilmesty kouluun (missä olet, on ikävä). Pyytää kahville jne jonne vaihtelevasti lähden. Kerran oli tulossa mun luo tekemään mulle ruokaa, mutta asia jäi sitten vitsin tasolle kai. Nyt ollaan menossa samaan työpaikkaan kesäksi, ja äsken sanoi että ilo on kokonaan hänen puolellaan. Ja nauroi päälle.

Mutta kun mä en ota siitä ihmisestä selvää. Toisaalta näyttäisi olevan ilmiselvää, että on ihastunut/kiinnostunut tms. Toisaalta, ei se tee mitään konkreettista noitten vihjailujen lisäksi. Tilaisuuksia kai ois ollut.

Ollaan nyt molemmat sinkkuja. Mies erosi avopuolisostaan vuosi sitten, puhui siitä jo minulle aiemmin. Jotenkin ymmärsin että koki huonoa omaatuntoa, ikäänkuin pettävänsä tyttökaveriaan. Syystä jota ei kertonut. On ollut sinkkuna siitä lähtien, ja kyselee säännöllisin väliajoin minulta miesasioistani.

Onko tää nyt vaan pelkkää kaveruutta vai mitä? En mä ymmärrä.
Itse se on sanonut sata kertaa että on huono tekemään aloitteita naisten kanssa, toisaalta en sitten tiiä onko totta.

Olen itsekin välillä ollut ihastunut häneen, mutta koska en pääse millään perille tän miehen ajatusmaailmasta niin oon antanut olla.
Mut taas sen puhelu sai mut ihmettelemään tätä kaikkea. Mitä tää on??

Enkä kehtaa kysyä suoraan.

No, ihan kaveripohjaltakin voi olla tosi flirtti, toisille se vain on luontaisin tapa ilmaista itseään... Jos olet kiinnostunut, otä härkää sarvista ja kysy lähteekö treffeille vai jatketaanko kavereina. ;)

Näyttäisi siltä, että kummatkin ootte ihastuneita toisiinne. Samoin kummatkin mietitte toistenne tarkoitusperiä ja mies yrittää niitä sitten vihjaillen selvitellä. Eihän tuo ikinä etene tuosta yhtään mihinkään, jos ette puhu asioista! ;)

Varovaista tunnustelua tuossa miun mielestä on,ehkä haluaisi,että sie tekisit sen "lopullisen"aloitteen seurustelulle..Jos hän siksi arastelee ehdottaa,kun ei ole varma siun tunteista ja pelkää rikkovansa teidän ystävyyden jos kysyy,etkä ookkaan kiinnostunut.
Näin mie aattelisin siun tekstin perusteella.

No ei tää taida tästä koskaan mihinkään edetä. Tätä samaa junnaamista ollut jo ainakin kaks vuotta.. Jotenkin vain tuntuu että en ole "tarpeeksi" tälle miehelle. Se on mua nuorempi ja lapseton.. mulla puolestaan lapsia. Tuntuu että ei sellainen nyt mun kanssa oikeesti tahtois olla.

Mä en jaksais tollasta teinipeliä. Mikset kehtaa kysyä suoraan?

Tai kun se kyselee sun miesasioista, niin kerro, että olet tosi kiinnostunut yhdestä miehestä, ja katot miten se reagoi. Jos tulee mustasukkaiseksi, niin sanot tietenkin, että tää sun kaverimies on se, josta olet kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no pyydä se sun luo kokkaamaan sulle,vietätte kivan,rennon illan,juotte kenties viiniä ja puhutte asioista...varmasti selviäis moniki asia =)

Jep , mie lähestyisin kans näin... Sanoisin vaikka että sulla on se kokkauskeikka vielä tekemättä tai jotain. Kattoo sit mitä tulee.

Mä oon kerran sanonut sille sen kysyessä mun miesasioita että oon tosi kiinnostunut yhdestä ja että oltiin treffeilläkin jne. Se suhtautui ihan ok, mutta alkoi heti seuraavassa lauseessa kertomaan miten joku "todella kaunis ja upea nainen" tuli häntä iskemään kuntosalilla ja nyt piirittää taukoamatta.. Harmi vain että tuo nainen osoittautui lopulta satuolennoksi, kun eräs kerta tästä mainitessaan sanoikin vahingossa ihan toisen nimen kuin alkuun.. Että näin se suhtautui mun treffailuuni (ihan oikean miehen kanssa)

En mäkään tätä peliä jaksa. Mut ei musta ole suoraankaan kysymään. En halua nolata itteeni sen silmissä, kun opintoja on kuitenkin vielä vuosi jäljellä.

Mä oon niin epävarma itestäni! Oon lihava ja yh ja vaikka mitä. Se komea ja urheilullinen ja fiksu ja kaikkea. Ja mua nuorempi..

Jos se onkin jo menettänyt toivonsa (jos sitä on koskaan ollutkaan?) mun suhteen ja on jo siirtynyt eteenpäin? Tai jos se ei koskaan ole ollutkaan musta kiinnostunut, on vaan kaveri?

Huomaatteko miten nainen voi seota yhdestä miehestä.. huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
no pyydä se sun luo kokkaamaan sulle,vietätte kivan,rennon illan,juotte kenties viiniä ja puhutte asioista...varmasti selviäis moniki asia =)

Jep , mie lähestyisin kans näin... Sanoisin vaikka että sulla on se kokkauskeikka vielä tekemättä tai jotain. Kattoo sit mitä tulee.

ja kannattaa vieläpä sanoo tarkka päivämäärä ja kellonaika että millon voi tulla,muuten asia jää taas "roikkumaan" :whistle:

kuules ap, maailmassa on monia miehiä, joita houkuttaa enemmän lihavat yh:t kuin laihat ja lapsettomat. ehkä sun kohdalle on vaan osunut yksi niistä.

kokeiles tätä: kerrot, että kaipaisit miestä rinnallesi ja hellyttä, mutta että kukaan ei luultavasti huoli sua. siihen se vastaa jos on kaveri, että kyllä joku huolii, tai jos se oikeesti tykkää susta, että hän ainakin huolii.

tai sitten: kysyt siltä, että minkälaisista naisista se tykkää. jos se kuvailee sut, niin asia selvä, mutta jos se kuvailee lapsettoman ja laihan, niin asia yhtä selvä.

tai sitten: kysyt siltä, miten se tekis aloitteen, jos se olis ihastunut johonkuhun. sitten jos se sanoo, ettei uskalla tehdä, niin kysy siltä, mistä vois huomata, jos se on ihastunut

tai sitten: kysy, onko se koskaan ollut ihastunut suhun. sehän on ihan eri kuin että onko se nyt ihastunut, ja sellanen on helppo myöntää. ja siitä on helppo edetä nykyhetkeen, kun myönnät, että olet itsekin ihastunut.

tai sitten: meet vaan ja pussaat sitä :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
kuules ap, maailmassa on monia miehiä, joita houkuttaa enemmän lihavat yh:t kuin laihat ja lapsettomat. ehkä sun kohdalle on vaan osunut yksi niistä.

kokeiles tätä: kerrot, että kaipaisit miestä rinnallesi ja hellyttä, mutta että kukaan ei luultavasti huoli sua. siihen se vastaa jos on kaveri, että kyllä joku huolii, tai jos se oikeesti tykkää susta, että hän ainakin huolii.

tai sitten: kysyt siltä, että minkälaisista naisista se tykkää. jos se kuvailee sut, niin asia selvä, mutta jos se kuvailee lapsettoman ja laihan, niin asia yhtä selvä.

tai sitten: kysyt siltä, miten se tekis aloitteen, jos se olis ihastunut johonkuhun. sitten jos se sanoo, ettei uskalla tehdä, niin kysy siltä, mistä vois huomata, jos se on ihastunut

tai sitten: kysy, onko se koskaan ollut ihastunut suhun. sehän on ihan eri kuin että onko se nyt ihastunut, ja sellanen on helppo myöntää. ja siitä on helppo edetä nykyhetkeen, kun myönnät, että olet itsekin ihastunut.

:D Mä oon kokeillut noista muutamia.
Tuohon hetkelliseen itsesäälinyyhkytykseen kun heittäydyin (se teki sen ensin mulle.. ) niin se sanoi että varmasti huolii, kun oon niin helmi ja muutenkin upea.

Sitten se kysy multa, että millasista miehistä mä tykkään ;) Kysyin vastaukseni jälkeen puolestaan samaa tältä, niin se kuvaili mun mielestä mut, lapsilukumäärää myöten..

Sanonut mulle monesti että on huono tekemään aloitteita naisten suhteen. Ihastumisen merkkejä en oo tajunnut kyselläkään. Uskaltaiskohan koskaan edetä tuolle asteelle, että kysyis onko se ollut koskaan muhun ihastunut.. Apua.

Kerran koululla ollessamme se nappas mua kädestä kiinni ja käveltiin siinä sitten käsikädessä jonkin tovin ennekuin häkellyksestäni toivuttuani kiskaisin käteni kädestään irti. Tosi teinimeininkiä, voi ei..

Alkuperäinen kirjoittaja Tulkkia pliis:
:D Mä oon kokeillut noista muutamia.
Tuohon hetkelliseen itsesäälinyyhkytykseen kun heittäydyin (se teki sen ensin mulle.. ) niin se sanoi että varmasti huolii, kun oon niin helmi ja muutenkin upea.

.

Siis ylipäänsä JOKU mut huolii kun oon niin helmi jne jne jne. Ei sanonut että hän huolii.
Jaksaa aina sanoa siitä, miten miehet on typeriä kun ei arvosta munlaista naista jne kun sanon että ei mulla oo ketään ja sinkkuus jatkuu jne.

tässä oli kyllä hyviä :D
ja tota tummennettua kokeilisin :p

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:

Mä olen kokeillut noita kaikkia omakohtaisesti. :laugh: Ja vielä saman päivän aikana samaan mieheen. Kaksi on toiminut hyvin: pusu, joka oli oikeastaan vahinko, se tuli vaan niin luonnostaan, ja sit myös toi, että onko joskus ollut ihastunut, ja olihan se.

Haluan tietää heti, että irtooko vai eikö irtoa, mutta ei viitti suoraan kysyä, kun silloin moni mies pelästyy ja sanoo ei, vaikka tarkottais kyllä.

tässä oli kyllä hyviä :D
ja tota tummennettua kokeilisin :p

Se ainakin mulla toimi ihan oikeasti. Oli tarkoitus vaan halata, mutta sitten VAHINGOSSA ajatuksissani annoin pusun poskelle. Mies oli ihan äimänä, ja kun siinä oli vähän kiire, niin ei tullut puheeksi, mutta seuraavana päivänä se silmät pyöreenä ja hiljaisella äänellä kysyi naama hangonkeksinä, että ihanko oikeasti sä annoit mulle suukon...? Ja mä tietty myönsin. Siitä se suhde sitten alkoi. :D

Yhteistyössä