Ikuisuus kysymys raskaustestien tekemisestä yms. (Älä avaa jos aihe ärsyttää,turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiallisia vastauksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sain plussan n. silloin kun menkkojen piti alkaa tai olivat päivän pari myöhässä.
Sanon noin, koska mulla epäs. kierto.
Apteekin oma oli.

En testaa aiemmin juurikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
en ole tehnyt testiä ikinä ennen aikaisintaan kun menkat ollut viikon verran myöhässä! sen kanssa on turha hötkyillä sillä piiiitkä aika on vielä edessä!

No niin on :D
Itellä pitäis myöskin testata vähän aikasemmin ulkomaan matkan takia ja en todellakaan aio ottaa riskiä että jotain sattus sen takia etten tienny odottavani :)

Mä sain heikon haamu 6 päivää ennen menkkoja. testi oli netistä tilattu herkkä. 2 päivää myöhemmin jo selvä haamu. Siitä vielä 2 päivää niin plussaksi luin vaikka oli vielä kontrolliviivaan haaleampi.

Alkuperäinen kirjoittaja enkä ovuloinut aikaisemmin:
Mä sain heikon haamu 6 päivää ennen menkkoja. testi oli netistä tilattu herkkä. 2 päivää myöhemmin jo selvä haamu. Siitä vielä 2 päivää niin plussaksi luin vaikka oli vielä kontrolliviivaan haaleampi.

Muistatko millä testillä teit?

Monet on kehunu verkkoapteekin herkkää dbest-testiä

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja enkä ovuloinut aikaisemmin:

Muistatko millä testillä teit?

Monet on kehunu verkkoapteekin herkkää dbest-testiä

kotitestit-sivulta tilasin. joku tarjous oli että sain ovis- ja raskaustestejä edullisesti. siitä siis tiedän ettei ovis ollut aikaisemmin ;) db-testistä jos on sama kun apteekissa, en ole tykännyt. itseasiassa mulla se näytti vasta todella myöhään edes heikkoa viivaa, olisko ollut tuossa että vasta 2 päivää ennen menkkojen alkua :/ En muista, tein sillon monella testillä ;)