Ikuinen vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Babyboom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Babyboom

Vieras
Mikä avuksi..Minulla jo neljä lasta ja nyt kahden viimeisen jälkeen vauvakuume vain pahentunut....Heti kun pieni ei enää olekaan niin pieni, sitä alkaa haikeana muistelemaan raskautta, synnytystä ja vauva-aikaa. Mies ei enää lapsia halua. Ja tuntuu ihan hirveältä, että eikö enää koskaan...Edes yksi vauva vielä...

Minä en saa enää miestä suostuteltua vauvojen tekoon :/ . Itse haluaisin "vielä sitä yhtä" aivan sydän karrella.
Olenkin ajatellut, että nyt mietin elämää eteenpäin ja uusia tuulia. Ajattelin opintoja ja kaikkea uutta, jotta niinkuin kääntyy uusi lehti elämässä! Tavallaan suljen mielestäni (ja ympäristöstä ) kaikki vauvat ja odottavat äidit pois.
Tosin sisarillani varmasti tulevaisuudessa tulee olemaan vielä vauvoja ja niihin sitten täytyy mennä purkamaan kaipuutani :)

Juu, sama vaiva! Ja meillä ei ees ukkoa tarviis suostutella! Yritän vaan järkeillä, että en enää oo mikään tyttönen ja haluun välillä mennä vähä töihin ja nauttia noista olemassaolevista lapsista!
Katotaanhan vuoden päästä, testaillaanko vai paraneeko tauti muuten ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Saiskohan miestä vielä joskus suostuteltua lastentekoon...Kuinka vanhana vielä uskaltaisi?

eihän sitä tiedä,mutta kannattaa nyt nauttia niistä neljästä ja antaa aikaa ja rakkautta heille.jos mies ei halua,niin tyydyt siihen.onhan sulla kuitenkin jo mussukoita noinkin paljon:)

Alkuperäinen kirjoittaja Babyboom:
Mikä avuksi..Minulla jo neljä lasta ja nyt kahden viimeisen jälkeen vauvakuume vain pahentunut....Heti kun pieni ei enää olekaan niin pieni, sitä alkaa haikeana muistelemaan raskautta, synnytystä ja vauva-aikaa. Mies ei enää lapsia halua. Ja tuntuu ihan hirveältä, että eikö enää koskaan...Edes yksi vauva vielä...

Minäkin olen ollut ikuinen vauvakuumeilija, mutta nyt se on toivottavasti jo mennyt ohi. Meidän neljäs lapsemme on syntynyt 2006 ja pian sen jälkeen alkoi taas tuntumaan, että olisi kiva, jos saisi vielä yhden nyytin. Sain puhuttua mieheni ympäri ja ajateltiin, että jos vielä yksi vauva ja sitten meille riittäisi.... Raskaus alkoi nopeammin kuin osasimme odottaa ja kesällä 2008 meille syntyivät perheemme viimeiset vauvat, ihanat kaksostytöt. Isoveikka kerkesi huimaan 1 v 7 kk ikään!

Alkuperäinen kirjoittaja Babyboom:

Kohtalotoveri täällä! Mulla kans 4 lasta nyt ja nuorin on jo pian 5 ja vauvakuume ihan älytön. Oltiin päätetty, että nämä riittää, mutta nyt on iskenyt ihan pakkomielle. Mies ei enää halua, ei kuulemma jaksa sitä valvomista ym. Ihan sydäntä raastaa ajatella et ei ikinä enään :-(