Ikkunan takana 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Seuraavan viikon tiistaina satuttiin pihoillemme samaan aikaan Mikan kanssa. Hän ei ollut huomaavinaan mutta kun huusin häntä niin toki kääntyi puoleeni. Kävelin lähemmäs juttelemaan.
Mika oli jännittyneen näköinen. Ehkä hän epäili että olen nähnyt hänet ikkunan takana.
- Mulla olisi kysyttävää, aloitin.
Mikan posket punertuivat ja hän liikahteli hermostuneesti.
-Ehtisitkö ja viitsisitkö joskus tulla tekemään yhden pienen homman?
Mulla on kaapin oven kolmesta saranasta keskimmäinen hajonnut. Jos ostaisin uuden niin tulisitko sen vaihtamaan. Maksan toki.
Mika selvästi rauhoittui.
-Joo. Voin kyllä tulla. Milloin?
- Kävisikö ylihuomenna. Illalla.
- Kuuden jälkeen
- Se on hyvä aika. Nähdään silloin.
Kiitos jo etukäteen.

Seuraava päivä oli vapaapäivä.Kävin vaatekaupoilla. Ostelin pari t paitaa, pitkähihaisen puseron, kaksi hametta, huulipunan ja kenkäkaupasta korkkarit. Kävin myös ravintolassa syömässä.
Kävin sovitusti ystävättären luona ja kotiuduin vasta iltahämärissä.

Otin uudet vaatteet mukaani yläkerran makuuhuoseen. Levitin ne sängylle ja riisuin kaikki vaatteet. Laitoin uudet korkkarit jalkoihin
Katselin kuvaani kokovartalopeilistä. Rinnat, joita silittelin, olivat mielestäni hyvän kokoiset.. Ei liian isot. Punertavien nännipihojen keskellä pikkuiset napukat olivat hiukan piilossa.
Vartaloni oli suht hoikka, ei laiha. Alapäätä siistin säännöllisesti eli hyvälle näytti sekin. Korkkarit antoivat ryhtiä.Otin uuden huulipunan ja kohta olikin huulet näyttävän punaiset. Muuta meikkiä ei ollutkaan sillä olin ne heti kotiin tultuani poistanut.
Puin hameen ja t paidan. Hame oli polvipituinen ja tpaita melko ihon myötäinen. Rintojen muoto tuli esiin kauniisti. Nipistelin nännejä kankaan läpi. Oikaisin paidan helmasta vetämällä. Nöpöttävät nännit puskivat kangasta vasten. Tästä Mika tykkäisi. Riisuuduin, jätin toki korkkarit. Kävin alakerran vessassa pissalla. Tuntui ihanalta kävellä alasti korkkarien kannat kopisten.
Ylhäällä puin toisen tpaidan ja hameen joka oli todella minihame.
Näytin mielestäni seksikkäältä.
Riisuin paidan, siirsin nojatuolin peilin eteen alle kahden metrin päähän.
Istuin tuolille, levitin jalkojani. Siistitty kolmio näkyi hameen alta.
Kuljetin käsiä pitkin rintoja ja vatsaa. Tuijotin liikkeitä peilistä. Riisuin hameen. Istuin tuoliin nostaen jalat käsinojille. Uh.
Vessareissulla hakemani tekokulli, jelly, kädessäni katsoin peilistä avointa pillua. Hiplasin klitorista työntäen samalla kullin sisääni.
Voihkaisin. Olin todella rivo näky. Punaiset huulet muuten meikittömillä kasvoilla. Tekokulli nussi niin että litinä kuului ja sormet rutistelivat nännejä jotka olivat kasvaneet uusiin mittoihin.
Työnsin lantiolla vastaan. Peilissä näkyi halua ja himoa täynnä oleva nainen. Olin niin kiihkoissani että aloin purkautumaan hyvin pian. En pystynyt pidättelemään. Survoin pilluani kiihtyvää tahtia.
Rinnat turposivat ja pillu supisteli. Orgasmi tuli päälle voimalla. Voihkin ja vääntelehdin koko ajan peiliin katsoen. Kun orgasmiaallot laantuivat sammutin lelun ja heitin sen lattialle. Jäin tuijottamaan peilin näkymää. Pillu levällään, täysin saaneena, oli raukea olo.

Torstaina Mika kävi luonani, niinkuin olimme sopineet. Saranan vaihto onnistui hetkessä.

Menimme olohuoneeseen. Mika istui nojatuoliin ja minä vastapäiselle sohvalle. Juttelimme niitä näitä. Joimme yhdet oluet .
Ilta oli jo pitkällä kun Mika totesi lähtevänsä kotiin. Hän oli hauskaa seuraa. Nautin oikeasti illasta. Nauroimme paljon.
-Kuule Mika. Mulla olisi yksi kysymys. Voit kieltäytyä, en siitä pahastu.
Hoidan vanhempieni tai oikeastaan äitini puolesta hänen kesämökkinsä asioita. Isän kuolemasta asti olen niin tehnyt.
Mökki on 35 km päässä täältä. Sinne pitäisi mennä nostamaan vene talviteloille ja on siellä jotain pieniä muitakin syyspuuhia.
Lähtisitkö lauantaina kanssani sinne?
- Ei mulla mitään suunnitelmia viikonlopuksi ole. Ihan hyvin voin lähteä.
- Voi kun kiva. Otan jotain pientä välipalaa mukaan. Niin ja uima-asun. Ota sinäkin simmarit jos vaikka lämmitetään sauna lopuksi

Menimme ulko-ovelle. Mika aukaisi oven.
-Hei Mika, sanoin. Mika kääntyi puoleeni. Halasin häntä ja sanoin-Oli tosi kiva ilta.Kiitos avusta ja seurasta. Nähdään lauantaina kympiltä.
Mika kääntyi, sanoi ääni väristen moi ja sulki oven

Lauantaina lähdimme sovittuun aikaan ajelemaan mökille.
Oli kaunis aurinkoinen syyspäivä. Kerroin Mikalle mökin olevan vanha mutta siisti. On sähköt ja vedet. Sauna on perinteinen mökkisauna jossa ei ole erillistä pesuhuonetta. Mutta vesi sinnekin tulee tosin ei lämmintä vaan vesi lämmitetään kiukaan vesisäilössä. Mökissä on ilmalämpöpumppu joka pitää lämmön yllä.

Saimme veneen talviteloille ja muutkin hommat tehtyä.Mikan kanssa oli kivaa ja työt tehtiin reippaasti.
Laitettiin yhdessä sauna ja vedet lämpenemään. Käytiin mökissä vähän syömässä. Kävin katsomassa saunaa. Lisäsin puita ja menin Mikalle sanomaan että hän voisi mennä saunaan.
- Laita pukuhuoneen puolella simmarit. Tulen kohta perässä.
Mikan mentyä odotin hetken niin että hän ehtii löylyihin.
Menin pukuhuoneeseen riisuutuen ja sitten pukien bikinit. Saunan puolelle mennessäni näin Mikan istuvan lauteilla uimashortsit jaloissaan.
Mika toimi löylymestarina. Kävin nojaamaan päätyseinään nostaen jalat suoriksi lauteelle. Katselin Mikaa joka oli urheilullisen näköinen. Ei mitenkään lihaksikas mutta jäntevä.
Hikikarpaloita alkoi ilmestyä kummankin iholle.
Juttelimme kaikenmoista.
Ilmoitin käyväni pesulle. Sekoitin kahteen pesuvatiin vedet. Vadit olivat penkillä ikkunan alla. Olin hiukan sivuttain Mikaan nähden joka istui ylälauteen kauimmaisessa kulmassa. Saippuoin pesusienen ja laskin sen penkille. Minua jännitti, aioin riisua bikinit ja niin teinkin. Olin alasti ja kiihotuin. Otin sienen ja peseydyin.
Käänsin katseen Mikaan päin kysyen saisinko selänpesuun apua.
Käännyin kokonaan selin hänen suuntaansa. Mika laskeutui taakseni pesten selkäni. Juttelin koko ajan jotain tyhjänpäiväistä.
Lopetettuaan Mika ojensi sienen minulle ja kiipesi nopeasti takaisin
paikalleen. Kaadoin vettä päälleni huuhdellen saippuat.
Kiipesin ylälauteelle.
-Sitten on sun vuoro, sanoin Mikaa katsoen.
Mika astui alas ja huomasin kyllä että hän peitteli etumustaan.
Hän sekoitti myös kaksi vadillista vettä, saippoi sienen ja ryhtyi pesemään.
- Annahan sieni tänne niin pesen sun selän, sanoin laskeutuen alas.
Mika ojensi sienen mutta ei vilkaissutkaan minuun päin.
Hankasin pitkin, hitain liikkeen selkää. Ojensin sienen takaisin Mikalle jatkaen kuitenkin pesemistä paljain käsin. Saippuaiset kädet liukuivat pehmeästi lämpimällä iholla.
Näin kuinka Mika jännitti vartaloaan. Kädet liukuivat kyljille ja lantiolle. Mikan hengitys tiheni, niin myös minun. Liutin kädet ylemmäs rintapuolelle, sitten alemmas vatsalle. Kuului varovainen huokaus.
Olin nyt niin lähellä että rinnat osuivat Mikan selkään. Kädet pysäytin juuri shortsien vyötärön yläpuolelle. Painoin rinnoilla enemmän selkää vasten. Raotin shortsien vyötäröä ja työnsin käden niiden sisään. Sormet osuivat heti kovana seisovaan kulliin. Olimme hetken liikkumatta. Vain hengityksemme kuului. Tartuin hellästi kaluun sivellen sen pintaa. Aloin rauhallisesti runkata.
Laskin shortsit alas ja käänsin Mikan ympäri. Kiersin kädet hänen niskan taakse ja kurkotin suutelemaan.
Astuin pienen askelen taaksepäin,katsoin Mikaa silmiin ja hymyilin.
- Haittaako tämä, kysyin.
-Ei. Ei todellakaan.
Istuin penkilla ja pyysin Mikaa kääntymään. Tartuin kulliin suukottaen sitä. Mika sulki silmät.
Otin kovan elimen suuhun, imin ja survoin sitä syvemmälle nieluun.
Mika voihki. Itse kiihotuin hetki hetkeltä enemmän. Puristelin kiveksiä ja tunsin kuinka ne alkoivat vetäytyä kasaan. Mika liikutti lantiotaan voihkien. Sitten purkaus tuli. Lämmintä nestettä suihkusi sykäyksittäin nieluuni.
Viimeiset roiskeet otin rinnoilleni.
Niille syljin myös suustani kaiken.
-Wau, kuulin Mikan sanovan.
Nousin ja suutelin, en välittänyt sperman rippeistä huulillani.
Intohimoiseen suudelmaan tuli vastaus. Mika kouri rintojani. Halusin ja himosin tuota nuorta miestä.
Kuiskasin hänen korvaan: - Mennäänkö mökkiin? Siellä on parisänky.
- Mennään vaan, totesi Mika ja irtautui.
- Otetaan vaatteet kainaloon ja juostaan nakuna. Mutta ensin siistiydytään. Huuhtelimme spermat iholtamme.
- Sitten vielä tämän pesu, sanoin ottaen veltostuneen kalun käteeni.
Saippuoin sen vedellen esinahkaa edestakaisin. Veijari heräsi uudelleen. Kaadoin kauhallisen vettä sen päälle huuhdellakseni saippuat. Nyt se seisoi täydessä komeudessa. Katsahdin Mikaa silmiin, kumarruin antaen terskalle suukon ja sanoin:- Nyt mennään.
JATKUU

Yhteistyössä