Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peppuliini :xmas:
Opettele pässi kirjoottamaan nimi Scarlett oikeen.
Mikä juttu tää on?
IhaNaisen Miss Syväkurkku-ketju![]()
Peppuliini vaikutti sekä palstalla että kerhojen puolella. Yhden tyttären, oikean ihmelapsen, yksinhuoltajaäiti. Paitsi että todellisuudessa hänellä ei ollut lasta ja jutut muutenkin keksittyjä. Mutta oikean nimensä sentään paljasti & minäkin häneen joskus sattumalta IRL törmäsin. Veti muistaakseni myös välistä rahat joilla piti ostaa lahja jonkun palstalaisen vauvalle.mikä tää Peppuliini juttu on ? aina ajoittain se nousee esiin, mutta mulle ihan vieras juttu.
Hmm, kiinnostaisi tietää, että miten tämä Blume lopulta paljastui? Tai muutakin jutusta, olen usein kuullut siitä palstalla mainittavan, mutta haulla en saanut ihan selkeää kuvaa tapauksesta. Kuulosti aika onnistuneelta trollaukselta!
Joku palstalainen löysi Blumen palstalle laittaman kuvan netistä ja paljastui, että kuvissa esiintyvä nainen oli amerikkalainen valokuvaaja eikä suinkaan mikään Italiassa asuva Blume. Blume oli siis varastanut kuvat tuolta amerikkalaisen naisen sivuilta ja esitti olevansa itse kuvissa ja oli kehittänyt satumaisen tarinan, missä kaikki oli ihanaa. Kaunis nuori oikeuslääkärinainen, komea italialainen mies, kaunis tytär heillä jne. Tuosta oikeuslääkäristäkin palstalaiset alkoivat ihmetellä, kun joku arveli, ettei niin nuori nainen kuin Blume olisi millään voinut valmistua niin lyhyessä ajassa oikeuslääkäriksi.
Blume oli myös ystävystynyt osan palstalaisten kanssa, kirjoitteli Mesessä ja joku palstalainen suunnitteli jo Italian matkaa Blumen luokse.
Kunnanvaltuutetun tytär. :headwall:
Juuh...koko trilogiaKunnanvaltuutetun tytär. :headwall: