Ikimuistoiset palstaskandaalit, kuka muistaa? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pastalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
mikä tää Peppuliini juttu on ? aina ajoittain se nousee esiin, mutta mulle ihan vieras juttu.
Peppuliini vaikutti sekä palstalla että kerhojen puolella. Yhden tyttären, oikean ihmelapsen, yksinhuoltajaäiti. Paitsi että todellisuudessa hänellä ei ollut lasta ja jutut muutenkin keksittyjä. Mutta oikean nimensä sentään paljasti & minäkin häneen joskus sattumalta IRL törmäsin. Veti muistaakseni myös välistä rahat joilla piti ostaa lahja jonkun palstalaisen vauvalle.

Hmm, kiinnostaisi tietää, että miten tämä Blume lopulta paljastui? Tai muutakin jutusta, olen usein kuullut siitä palstalla mainittavan, mutta haulla en saanut ihan selkeää kuvaa tapauksesta. Kuulosti aika onnistuneelta trollaukselta!

[QUOTE="sondersson";25595706]Oliks tää se missä ap ihmetteli kuin naiset ei osaa ottaa suihin ja jakeli ohjeitaan kun itse on niiiiin mahdottoman hyvä siinä? Ja sit jossain vaiheessa vastasi vahingossa mustana?[/QUOTE]

Jep :laugh:

LTO ja manta ostoskärryissä
Kukas oli se jolla oli jättivauva ja omistivat monta kiinteistöä ja tytär tuli raskaaksi ja sit katos koko nainen?

Hmm, kiinnostaisi tietää, että miten tämä Blume lopulta paljastui? Tai muutakin jutusta, olen usein kuullut siitä palstalla mainittavan, mutta haulla en saanut ihan selkeää kuvaa tapauksesta. Kuulosti aika onnistuneelta trollaukselta!

Joku palstalainen löysi Blumen palstalle laittaman kuvan netistä ja paljastui, että kuvissa esiintyvä nainen oli amerikkalainen valokuvaaja eikä suinkaan mikään Italiassa asuva Blume. Blume oli siis varastanut kuvat tuolta amerikkalaisen naisen sivuilta ja esitti olevansa itse kuvissa ja oli kehittänyt satumaisen tarinan, missä kaikki oli ihanaa. Kaunis nuori oikeuslääkärinainen, komea italialainen mies, kaunis tytär heillä jne. Tuosta oikeuslääkäristäkin palstalaiset alkoivat ihmetellä, kun joku arveli, ettei niin nuori nainen kuin Blume olisi millään voinut valmistua niin lyhyessä ajassa oikeuslääkäriksi.

Blume oli myös ystävystynyt osan palstalaisten kanssa, kirjoitteli Mesessä ja joku palstalainen suunnitteli jo Italian matkaa Blumen luokse.

Joku palstalainen löysi Blumen palstalle laittaman kuvan netistä ja paljastui, että kuvissa esiintyvä nainen oli amerikkalainen valokuvaaja eikä suinkaan mikään Italiassa asuva Blume. Blume oli siis varastanut kuvat tuolta amerikkalaisen naisen sivuilta ja esitti olevansa itse kuvissa ja oli kehittänyt satumaisen tarinan, missä kaikki oli ihanaa. Kaunis nuori oikeuslääkärinainen, komea italialainen mies, kaunis tytär heillä jne. Tuosta oikeuslääkäristäkin palstalaiset alkoivat ihmetellä, kun joku arveli, ettei niin nuori nainen kuin Blume olisi millään voinut valmistua niin lyhyessä ajassa oikeuslääkäriksi.

Blume oli myös ystävystynyt osan palstalaisten kanssa, kirjoitteli Mesessä ja joku palstalainen suunnitteli jo Italian matkaa Blumen luokse.

Ja se joka oli Blumen takana oli kyllä todella fiksu ja viihdyttävä. Voisi kyllä tulla joskus kertomaan kuulumisiaan :). Olin äitiyslomalla silloin kun Blume täällä eli satumaista elämäänsä ja se oli parasta viihdettä silloin.

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
[QUOTE="sondersson";25595706]Oliks tää se missä ap ihmetteli kuin naiset ei osaa ottaa suihin ja jakeli ohjeitaan kun itse on niiiiin mahdottoman hyvä siinä? Ja sit jossain vaiheessa vastasi vahingossa mustana?[/QUOTE]

Mä en muista tätä!!!?!?!?! :D Löytyiskö jostain... :D

Sitten oli tosi kauan aikaa sitten ketju, mihin joku palstalainen kertoi kotikummituksestaan, joka oli kirjoittanut jotain lasten liitutauluun, ja postas siitä kuvankin.. kukakohan se oli?

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Se kun joku äiti sepitti tarinan kuolevasta vauvastaan , sairasti jotain syöpää ja lapsi kuoli jonka jälkeen äiti taisi itse saada syövän, koko juttu oli keksitty.

Joku taisi lähettä vielä tälle äidille rahaa ja paketteja.

Minäkin muistan monet näistä. Muistan senkin, kun nyttemmin kadonnut Poppeliina alkoi ahdistella jotain toista palstalaista, koska hän kuvitteli tämän olevan miehensä ex.

Mitä Vittua Jukka oli myös hauska :D

Sitten on ollut ainakin 2 palstaitsemurhajuttua, keille yhteisvoimin hommattiin apua palstalla. :/ Ei kylläkään niitä hauskimpia ketjuja, mutta mieleen ovat jääneet. Nikkejä en enää muista, tuskin palstailevat enää..

[QUOTE="äiti";25595969]HERNETÄTI, vai oliko muillakin nikeillä?[/QUOTE]

:D joo, mitäs muita tällä oli kun vedellä laimennetut maidot ja yhden pihvin jakaminen kuudelle ja muut kummalliset nuukuudet. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä