Ikiliikkujan laihdutuspäivitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikiliikkuja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikiliikkuja.

Vieras
Tuntuu, että laihdutusketjut katosivat jonnekin kaksplussan päivityksen yhteydessä??? Meillä oli se joku ''aloitan huomenna laihdutuksen -ketju'' (en muista tarkkaa nimeä).

Mä jatkan laihdutusta edelleen ja paino on pysynyt melkein samoissa lukemissa. Tänä aamuna painoin 97,6kg (alin paino ollut tässä projektissa 96,5kg). Kävelen 10km lenkkejä liikuntana. Nyt pitäis saada paino laskemaan taas lisää. Mun tavoitepaino on 60-63kg. Mä painoin ennen muinoin 1,5v sitten 68kg.

Missä muut, jotka tunnistautuu tähän samaan laihisporukkaan?

Yhyy, joku mulkku on rekisteröinyt mun laihdutusvakinikin :(

Tuntuu, että laihdutusketjut katosivat jonnekin kaksplussan päivityksen yhteydessä??? Meillä oli se joku ''aloitan huomenna laihdutuksen -ketju'' (en muista tarkkaa nimeä).

Mä jatkan laihdutusta edelleen ja paino on pysynyt melkein samoissa lukemissa. Tänä aamuna painoin 97,6kg (alin paino ollut tässä projektissa 96,5kg). Kävelen 10km lenkkejä liikuntana. Nyt pitäis saada paino laskemaan taas lisää. Mun tavoitepaino on 60-63kg. Mä painoin ennen muinoin 1,5v sitten 68kg.

Missä muut, jotka tunnistautuu tähän samaan laihisporukkaan?

Yhyy, joku mulkku on rekisteröinyt mun laihdutusvakinikin :(

Laskin, että mulla on bmi:n mukaista ylipainoa vielä tasan 23,8kg jäljellä. Se siis ainakin aluksi veks!

Mä en ollut siinä alkuperäisessä ketjussa, mutta tässäkin projekti menossa. Paino on jojoilut nyt vuoden aikana 71-76 kg ja reilu vuosi sitten olin 82...Tahdon olla65 kg, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen kun vaaka näyttää alle 70, vaikka se olisikin 69.9 :). Lupasin itselleni, että heti kun oon 70 teen itselleni ripset 'palkinnoksi' ja loppumotivaatioksi. Tällä hetkellä siihen on matkaa vielä 3,5 kg..

Minä olin ko ketjussa mukana. Ja homma on edelleen yhtä tiukkaa kuin ennenkin. Liikun paljon, mutta ilmeisesti syön myös liian paljon. Paino pysyy tässä samassa: 67-68kg. Tavoitteena siis 63 kg. Eilen juoksin 13 km, tänään lepopäivä.

Heippa vaan teillekin! :)

Mä kans syön liian paljon yleensä painottuen viikonloppuihin. Viikonloppuna myös pidän liikunnasta vapaata. Viikolla liikun 4-5 kertaa 10km lenkin. Mun pitäs ymmärtää, et vkoloppuna ei saa herkutella överinä, et laihtuiski. Viikolla lasken kaloreita. Pitäis laskee aina vkoloppunakin.

Itse olen kans ajatellut palkita itseäni jotenkin aina tasakympeissä, eli seuraava ois tasan 90kg kohdalla. Tyyliin teen jotain kivaa hiuksille tai ostan jotain, katsotaan. Mut en palkitse millään syömisellä tai juomisella tms.

Yhteistyössä