Ikenet turvoksissa ja arat

  • Viestiketjun aloittaja Auttakee
  • Ensimmäinen viesti
Auttakee
Siis mulla ei ikinä ole ikenet ollut näin arat ja turvonneet. Ihan sattuu aamulla kun harjaan hampaita. Koko ajan sellainen kumma ja outo jomotus suussa. Voiko tää olla raskausoire vai mistä johtuu. Ja yks sellainen hassu juttu että alavatsa pörisee koko ajan, ja sellainen ihme nippailu käy vatsan oikealla puolella. Kolme päivää sitten pidin viimeksi farkkuja, ja nyt aamulla ei toivettakaan että nappi olisi mennyt kiinni. Outoa outoa...
 
Mulla oli kans esikoisesta ikenet hellänä ja hampaita harjatessa tuli verta..Myös raudan maku suussa oli toisinaan. Jotenka hyvältä kuulostaa =) . Ku sanoit, että massua nippaa , ni onks se enempi toiselta puolelta vai keskeltä? Menkkamaista vai vihlonnan omaista? Mikä kp menossa nyt? Plussatuulia sulle :whistle:
 
Auttakee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:00 nelHM kirjoitti:
Mulla oli kans esikoisesta ikenet hellänä ja hampaita harjatessa tuli verta..Myös raudan maku suussa oli toisinaan. Jotenka hyvältä kuulostaa =) . Ku sanoit, että massua nippaa , ni onks se enempi toiselta puolelta vai keskeltä? Menkkamaista vai vihlonnan omaista? Mikä kp menossa nyt? Plussatuulia sulle :whistle:

Enempi se nippailu tuntuu oikealla puolella, sillai alempaa. Ei se ole menkkamaista, mutta välillä vihlontaa, vaikee selittää. Kierrospäiviä on nyt 27/28.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:52 Auttakee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:00 nelHM kirjoitti:
Mulla oli kans esikoisesta ikenet hellänä ja hampaita harjatessa tuli verta..Myös raudan maku suussa oli toisinaan. Jotenka hyvältä kuulostaa =) . Ku sanoit, että massua nippaa , ni onks se enempi toiselta puolelta vai keskeltä? Menkkamaista vai vihlonnan omaista? Mikä kp menossa nyt? Plussatuulia sulle :whistle:

Enempi se nippailu tuntuu oikealla puolella, sillai alempaa. Ei se ole menkkamaista, mutta välillä vihlontaa, vaikee selittää. Kierrospäiviä on nyt 27/28.
Mulla on nyt sama kp 27/28 meneillää ja mua vihlasee välillä iha selkeesti vasemmalta puolelta. Muuten on kyllä kaikki menkkaoireet ilmassa, tän päivän v*tutukset mukaanlukien..Nii ja hätähousuna testasin päivällä negan, joten eiköhän ne pe mennes ala sit :kieh:
 

Yhteistyössä