Ikeasta Ideaparkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulossakäymään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tulossakäymään

Vieras
Osaisko joku kertoa, pääseekö Tampereen Ikeasta Ideaparkiin muuten kuin taksilla?
Yritin katsoa kaikenlaisia aikatauluja, mutta en löytänyt tietoa.

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa neuvoa :)

Mee ensin Tampereen keskustaan ja hyppää paunun 71B:n kyytiin, menee Ideaparkille. Tai menee siitä ohi kai joku valkeakoskelainenkin tai ehkä länsilinjat. Tai sitten kävelet ikealta sinne lempääläntien varteen ja meet paunulaisella lempäälään, mutta joudut käveleen ruskeeahteelta noin kolme kilsaa idikseen.

Mee ensin Tampereen keskustaan ja hyppää paunun 71B:n kyytiin, menee Ideaparkille. Tai menee siitä ohi kai joku valkeakoskelainenkin tai ehkä länsilinjat. Tai sitten kävelet ikealta sinne lempääläntien varteen ja meet paunulaisella lempäälään, mutta joudut käveleen ruskeeahteelta noin kolme kilsaa idikseen.

Kävely lapsen kanssa ei kuulosta hyvältä, mutta tosiaan, sitä voisi mennä Lempääläänkin päin ja sieltä Ideaparkiin bussilla?

Tampereen kaupungin sisäinen ja seutuliikenteen reittiopas eivät näemmä toimi yhteen. Mutta suosittelen seuraavaa:

-Ikealta bussi nro 5, lähtee Ikean pihasta pohjoispuolelta, ajat sillä muutaman pysäkin Lempääläntien varteen, eli käytännössä ekaan risteykseen Automiehenkadun ja Lempääläntien risteykseen. (Tampereen sisäinen reittiopas http://reittiopas.tampere.fi)

Siitä eteenpäin jatka seutulinjalla, johon toimii seuraava reittiopas
http://tampere.matkahuolto.info/#

Laita lähtöosoitteeksi Lempääläntie 40 (lähellä risteystä) ja määräpaikaksi Ideapark.

En muuten olekaan ihan varma meneekö Ikean pihasta, mutta siitä viereiseltä tieltä kuitenkin. (Joskus olen nähnyt TKL:n bussin pihassa, joten olen olettanut, että pysäkki on siinä, mutta voi olla, että on ollut tauollakin.)

Tampereen kaupungin sisäinen ja seutuliikenteen reittiopas eivät näemmä toimi yhteen. Mutta suosittelen seuraavaa:

-Ikealta bussi nro 5, lähtee Ikean pihasta pohjoispuolelta, ajat sillä muutaman pysäkin Lempääläntien varteen, eli käytännössä ekaan risteykseen Automiehenkadun ja Lempääläntien risteykseen. (Tampereen sisäinen reittiopas Repa Reittiopas.)

Siitä eteenpäin jatka seutulinjalla, johon toimii seuraava reittiopas
Matkahuolto - Tampereen seutuliikenteen reittiopas

Laita lähtöosoitteeksi Lempääläntie 40 (lähellä risteystä) ja määräpaikaksi Ideapark.

Kiitos!

Mä oon kyllä kävellyt sieltä Lempääläntien varresta Ikealle lapsen kans ja takasinkin jaksettiin vielä kävellä. Lempääläntien varresta ei pääse millään vuorolla suoraan Idikseen, siks suosittelen Ikeasta bussia keskustaan ja sieltä yhteyttä Ideaparkkiin. Eiks Ikeasta kulje jopa ilmaisbussi? Mutta jos rahaa on, niin ota taksi, helpoin ja nopein se on lapsen kans.

Yhteistyössä